• galadriel78

Växjöbrudar - dags att samla oss!!!

Hej alla glada smålänningar (och ni andra oxå)!!

Här kommer en brud vars stora dag äger rum i augusti. Nu undrar jag lite stillsamt om det finns fler där ute som är i bröllopsplaneringsstadiet i Växjö med omnejd. Hör av er i så fall!!!

malin@digitalindustri.com

/ galadriel78

• Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!
  • ottina

galadriel78: Jag jobbar på barnavdelningen som barnsköterska sedan -88...........Tanten är gamal !!! *Hahahahahaaaa*
    *fniss*
    trivs du med Cambio cosmic då ??? Sakanar du inte vården..........?????

• agrolsy

jag är i växjö hela påsken så det vore väldigt kul med en träff då!

• autumn bride

jag är hemma hela påsken så jag kan haka på...
    gubben börjar bli trött på allt planerings snack....

• Lyckliga K

Jag är också i Växjö i Påsk! Vi åker ned från Stockholm just för att ta en massa möten inför bröllopet. Ska träffa präst, personal från festlokalen, frisör etc.
    En fika på långfredagen kanske? De gör fantastiskt gott kaffe på lilla fiket i galma Palladium, vad det nu heter.

• agrolsy

Långfredagen funkar för mig. Hur dags?

• autumn bride

funkar för mig oxå...

• galadriel78

jag åker hem till ystad och kommer inte hem förräns påskafton så tyvärr kan inte jag på långfredagen. ingen annan dag ni andra kan?

/galadriel78

• galadriel78

Ottina---> Se där ja, jag var faktiskt ett halvår på tian under min traineetjänst. Saknar vården lite men inte stressen!!! Är så skönt att jobba fasta tider, inga helger eller storhelger. Speciellt som min M2B oxå jobbar måndag-fredag.

kram / galadriel78

• ottina

galadriel78: Okej....ja jag är oxå lite trött på arbets tiderna.........att man ska jobba lite då och lite då.........och inte få extra betalt är lite trist.......vi har ju årsarbets tid och då ska man jobba när det behövs och inte när det är mindre att göra..........men hallo var någonstanns funkar det inom vården........med akutsjukvård..........fast trots detta är det ju världens bästa jobb helt klart........nog om detta..........var ska ni gifta er??? Vi ska vigas ute i sandsbro vid helgasjöns strand...............

• galadriel78

Ottina---> håller helt och fullt med dig. Vi hade årsarbetstid på nian oxå och det funkade inte om man jobbade heltid - turerna var alldeles för korta så för att få ihop timmarna var man tvungen att jobba 6 pass i veckan, eller 4 nätter.

Vi ska gifta oss vid vår sommarstuga som ligger utanför Aneboda, i Vångsnäs. Borgerlig vigsel blir det och ett 70-tal gäster. 13:e augusti smäller det, när är det dags för er?

kram / galadriel78

Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!