• galadriel78

Växjöbrudar - dags att samla oss!!!

Hej alla glada smålänningar (och ni andra oxå)!!

Här kommer en brud vars stora dag äger rum i augusti. Nu undrar jag lite stillsamt om det finns fler där ute som är i bröllopsplaneringsstadiet i Växjö med omnejd. Hör av er i så fall!!!

malin@digitalindustri.com

/ galadriel78

• Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!
  • ElinPelin

Hallå Växjöbrudar!
    Här kommer ännu en brud som skall gifta sig i Växjö i sommar. Har läst igenom alla era inlägg, kul att man inte är ensam!

Har ni något bra tips på frisörer i stan. Bor i Linköping så jag har inte jätte bra koll på Växjö.

• autumn bride

håller med om att det är dålig fart på alla växjöbrudar...
    är det någon som ska på bröllopsmässan i kalmar till helgen???

• Gucci

ElinPelin: Jag ska göra mitt hår hos Emma på Kajsa & Co, hon är kanonduktig!

• ottina

i kväll den 14 /3 är det en bröllopsmässa ute på kronoberg........kl.19.oo............första halvtimmen är det musik i kapellet och sedan utställning.........kör dit och njut!!!!

• ottina

Såg att du "galadriel78" jobbar på ltkronoberg.....här har du en till............*fniss* på CLV.

• Emlu

Hej Växjötjejer!
    Frågar igen om det är någon som har tid i påsk för en brudträff?
    Eftersom jag bor i Stockholm har jag lite svårt att komma vid de andra föreslagna träffarna.

• autumn bride

kapellet på folkhögskolan eller???

• galadriel78

Ottina----> vad kul, var jobbar du någonstans? själv är jag sjuksköterska och har gått traineeprogrammet samt jobbat ett år på nian, men har nu sadlat om och jobbar som utbildare inom cambio cosmic. hör gärna av dig igen!!!

*kram*

Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!