• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Titrania, när vi är gifta hela bunten så har du ditt härliga framför dig. Pilutta oss!

• Bride2B..

kul att det finns blandade datum här :) så man kan önska varandra lycka till och sedan visa "resultatet" (bilderna) :)

• Fru Larsson

Ja! Åh vad roligt att få se bilder sen, det måste vi ju ordna!

• ottis

jag ska oxå gifta mej 3 sep....

• Noiva

Folk tyckte att jag var tokig som började planera redan i juli/aug förra året och jag gifter mig också 3:e sep
    Det är ju jättemånga som också gifter sig då
    Sa till folk att et räcker med ett par till som skall gifta sig den 3/9 som också vill ha just den kyrkan eller just den lokalen för att det skall vara kört

• Fru Larsson

Novia, håller med, det skadar ju inte att vara ute i god tid. Det märker man ju nu hur mycket det är som ska fixas och framför allt så vill man ju tänka igenom hur man vill ha sitt bröllop, vilken stil och så, det är mycket funderingar tycker jag!!!! Och man har haft gott om tid att leta efter olika alternativ (i mitt fall så billiga som möjligt) och prisklasser för catering, alkohol, ringar, klänning, håruppsättningar och allt annat!

Dessutom -som pricken över i - så är det ju så ROLIGT att planera!

• Titrania

Nån mer än jag som faktiskt blev lite förvånad över att det var så mycket mer än bara: "klänning, kyrka, mottagning"?
    :D

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)