Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Tessansessan, ah okej. Så det är inte Millas mirakel då, med "Doften av en regnig natt" (heter den nog inte men jag försöker vara lustig här! ;)) :D :D
Fru Larsson, har du länk till ringen? Börjar ju bli väldans nyfiken på hur den ser ut!! :)
Titrania, ja tack så mycket. Jag mår mycket bättre idag :)
Fru Larsson, jag är också nyfiken på ringen. Ta en bild och visa :)
Bride2B, skönt att höra! Aldrig skoj att må dåligt... :(
Titrania, ne jag vet.. hur är det med dig idag då?
Tjaa... Funderar på om jag börjar bli förkyld... =/ Typiskt. Lite huvudvärk o ont i kroppen o så... :(
Köpte inte ringen men här är den ändå:
stores.ebay.co.uk/DESIGNER-DIAMOND-JEWELLERY_W0QQssPageNameZl2QQtZkm
Jag försöker lugna mig lite, men kollar titt som tätt på deras hemsida, det kommer nytt rätt ofta har jag märkt och samma objekt kan komma flera gånger i samma storlek!
Bride2B, jag har också migrän ibland (inte ofta men ca 1 g per halvår). Det är HEMSKT, skönt att du mår bättre! Titrania, hoppas du inte blir sjuk!
Hejsan "brudar"
Såg din ring fru Larsson, eller rättare sagt den som kunde blivit din...jättefin!!! Det blir nog bättre lycka nästa gång.
Stackars Titrania....Du ska väl inte gå och bli sjuk nu när de utlovar vår och allt den här veckan
Jag håller på gå i bitar, budar på en annan ring nu, tiden går ut om 13 minuter och jag ska snart lägga in mitt sista bud. Pirr pirr......
Åh nej.... Fyra sekunder innan det tog slut så bjöd någon över. Har stort adrenalinpåslag just nu och kommer nog inte kunna sova inatt.... Skit....