• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Mischa

Titrania!
    Har du någon gång ätit choklad med svartpeppar i?Det lät uräckligt,men smakade inte alls som peppar.Sen provade vi en med lime en annan med Baileys och sist men inte minst chili.Det var verkligen något annat än Japp det

• Fru Larsson

Åh, choklad..... Mmmmmm....

Budningen på ringen går nog bra.... Tiden går ut imorgon kväll men än så länge är det mitt bud som gäller, kommer nog stiga för just nu ligger budet på 51 pund.... Är jättespännande, är in och kollar en miljon gånger varje dag känns det som.....

Kul med bandet tessansessan!

• Titrania

Mischa, nä jag har ju inte gjort det. Skulle vilja gå på "riktig" chokladprovning nån gång! :)

Fru Larsson, spännande!! Nervigt eller? :D

Bride2B, stackare! Absolut inge kul med migrän... :( Hoppas du snart mår bättre!

• Lucyinthesky

E så glad!!
    Har haft huvudvärk angående dethär med vigselring i veckor! Vet inte hur jag vill ha det, och sen när jag äntligen bestämt mig så ändrar jag mig! Men så ringde min farfar och berättade att han hittat en ring som varit min farmors. Den är i rött och vitt guld med 10 små diamanter i. Helt perfekt! Den e underbar! Fast den är storlek 20, och jag har 16... mycket försvinner. Är så glad över den! Kunde inte bli mer perfekt!!!
    Ett huvudbry borta!

• Bride2B..

Titrania, tack så mycket :)

Lucyinthesky, åhh vad kul. Skönt att ha yttligare en sak avprickad på "listan" :)

• Nikkis

Hejsan igen!

Liten fråga; hur skriver man i inbjudninskorten vem som har hand om önskelistan?

• Titrania

Lucyinthesky, så mysigt! Jätteskoj att ha nåt med lite 'historia' i!! =)

Bride2B, bättre nu?

Nikkis, vi har skrivit det på infobladet som vi skickar med. Mina föräldrar står som värdpar o man osa:r till dem, ska skriva nåt i stil med att det finns en "inspirationslista" hos dem och på nätet. =)

• Tessansessan

Titrania:
    Det är ett coverband som heter Millas orkester, de spelade på en bröllopsmässa där min sambos föräldrar var. De tipsade oss, och så har jag kollat deras hemsida o lyssnat där.

• Fru Larsson

Nu ligger budet på ringen högre, vi får väl se om jag bjuder igen, de har fler fina ringar i sin butik så kanske jag har lite is i magen och väntar lite! Men det var rätt kul att hålla på, spännande!

Lucyinthesky: Wow! Sånt tycker jag är häftigt, skulle jättegärna också göra så om jag fick den chansen!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)