• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Hej och välkommen Ottis! Min bästa vän gifte sig i Rättvik 2003. Kyrkan ligger ju otroligt vackert! De hade sedan sin fest i Tällberg, var ska du ha din?

Vi gifter oss också 3 sept i Häringe kapell.

Igår skulle Patrik öva på att bära mig över tröskeln..... Hmmm... Gick inte så bra..... Eller det blev inte så elegant i alla fall.....

• SannaE

Hej brudar!
    Jag brukar inte komma med så många inlägg men läser denna tråd när jag får tillfälle...

Har ni diskuterat blommor i brudbuketten här? Vet ni villka blommor som är fina i september? Själv gifter jag mig också den 3 spetember och har vinröd brodyr på min klänning och vill därför att även brudbuketten ska gå åt vinrött. Har tänkt på kallor men är det någon som har några fler förslag?

Fru Larson: Vi hade bestämt att fota oss efter vigseln men nu har vi tagit upp frågan igen. Det är inte lätt att bestämma allt!!!

• Fru Larsson

Jag borde egentligen jobba, har smitit från en konferens för att jag har så mycket att göra, men hur lätt är det att jobba när man har huvudet fullt av bröllop?

Sanna, jag ska också ha vinrött (eller oxblodsrött) i min klänning. En florist jag pratade med föreslog kallor, fresior och rosor och lite grönt. Jag vet inte..... Svårt... Kanske tar en enkel bukett med vinröda eller vita kallor bara..

• Bride2B..

haha yttligare en 3:e september.. vi kanske ska starta en 3:e september tråd :D

• agronom

Absolut! Här är också 3 september..

• gullvivan

tjenis!

Här kommer en 3:dje "septembare" till!!! Vad många tips vi kan byta med varanndra!

• Bride2B..

åh vad kul :) tycker ni vi ska starta en egen 3:e september tråd eller?

• Titrania

Jösses...många det blev 3:e september då!
    Här är INTE en till! ;) :D

• Bride2B..

hihi, busig du e Titrania ;)

• Titrania

Man får la göra sitt bästa för att bryta in Bride2B! ;)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)