• Veronika

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

Hoppas alla hittar hit!

Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
  • Sep brud

hetta, skulle vara guld, jag finns på: camsvens@hotmail . com

• Skrutthumlan

sep brud

vår hemsida är www.lagerfeldt.com/brollop.
    skriv gärna i gästboken

Vi gjorde också vårt monogram, våra initialer L+K i vivaldi. Vi använde oss av photoshop, där man ju akn laborera med sättningen.

• karenina72

Någon som vet vad det där tunna rosa pappret heter som man använt som tabletter i en bröllopstidning nyligen? Tror att man kan köpa det hos blomaffären. Någonting med flor tror jag att det var, men jag hittar inget när jag söker efter det på internet. Känner mig väldigt specifik i min beskrivning : )

• Emilia

Popcorn... skulle nog behöva diskutera lite bergskristall med dig. ;)

Funderar lite på smycken m.m. Hur har alla gjort? Är det helt nya som gäller, inköpta eller specialbeställda? Vilka kommer ha tiaror och matchande smyckessätt?

/Emilia

• Antonia

Karenina, det heter Sizoflor, supersnyggt att ha till dukningen och japp det stämmer att det finns att köpa i de flesta blomsteraffärer...

• Popcorn

Emilia: Det är bara att fråga på, här på BT om det är allmänna frågor om priser, kvalité, former etc. men är det mer detaljprat om design och liknande är det bara att maila till mig. Ädelstenar är alltid skojigt!

Jag har själv dock inte alls kunnat bestämma mig vad jag ska ha! Jag har fått något slags beslutsångest och kan inte ens bestämma mig för vilket material jag vill ha. Jag höll på med silversmide igen hela helgen som gick (gjorde ett hänge (halsband) och två kravattnålar i silver till min blivande och hans marskalk) så nu är jag inne mycket på det, men om någon vecka har jag väl ändrat mig och funderar på sötvattenspärlor, silver och bergskristall igen. Just bergskristallen är så fin och speciellt den krackelerade som verkligen glittrar. Det enda jag vet är att jag vill göra något själv och att det ska vara äkta material. Troligtvis kommer jag att välja halsband och några fasta örhängen. Armband trivs jag inte i så det hoppar jag nog. Därutöver får jag hoppas att ringen blir så fin som jag har tänkt mig!

• Mirelly

Tusen tack för bilderna Skrutthumlan!!! De kommer hjälpa mig massor. Klänningen var underbar i diamond white oxå, nu ska jag bara jämföra med slöjan som är på väg med posten från skåne.

Vi har verkligen valt världens vackraste klänning!!!!!

Tack än en gång/M

• Skrutthumlan

Mirelly

Måste fråga...blev lite fundersam...
    kollade på Maggie Sotteros hemsida och där står det inte "ivory" som färgval på vår klänning?!

Kan det vara så att jag kanske också har en "diamond white" klänning eller kan den heta nåt annat?
    Kan vara bra att ha koll på det nu när man ska köpa skor som matchar...

/L

• skratt-maja

Ville bara berätta att igår så provade jag min klänning förförsta gånge, ja det var inte det riktiga tycket men det gick verkligen bra... kombination av det msöter vi hittat och mina idéer är nu översatta till modellen och det fungerar mkt bra! Lite ändringar men inte så sotra och nästa gång blir det den riktiga som jag får prova

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!