• Veronika

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

Hoppas alla hittar hit!

Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
  • annaglitter

Emilia
    vilka har du bokat?
    min kompis som gifter sig i sommar har haft jätteproblem att boka någon till deras datum i juli. Verkar som alla är ute i goood tid

• Veronika

Provade min klänning i söndags! Den börjar verkligen ta form nu! Nästa vecka ska vi köpa rosa tyg till de sista detaljerna, sen är det bara uppläggning, foder och tyll som ska dit! Jag har några bilder på datorn, men tyvärr inga som ligger på någon hemsida som jag kan visa. Vi tog med mammas kamera så att inte Christoffer av misstag skulle kunna se bilderna!

Imorse fick jag mail från mina amerikanska släktingar att de har bokat flyg! Och nu tittar de på klänning till sin dotter som ska vara vår brudnäbb, känns jättekul!!!

• Emilia

annaglitter - Källarklippet + en provat tjej som sminkar. Ville absolut vara ute i god tid, semestertider och bröllopssäsong är inte en kul kombination.

/Emilia

• lillsmurf

Här var det vääääääääldigt lungt!! Är alla ute i vårvärmen?

• Hetta

Ja, det verkar ju så?
    Var det några som skulle träffas idag?
    Om inte, så tycker jag att vi kan ha en träff snart! Gärna fika! Utomhus?

• Skrutthumlan

Nu har jag fått näbbklänningen som jag beställde från ebay.
    Jag budade på den och fick den för 300 kr inkl frakt.
    de skickade den i måndags och idag kom den, snabba puckar!
    Jätte fin!!
    Hoppas bara att lilltjejen gillar den och att den passar.

En sak till att bocka av

/Skrutt

• lillsmurf

Ska iväg idag med en av mina tärnor och kolla klänning, skall bli kanonkul!

• Veronika

lillsmurf
    Vad roligt!

Imorgon ska jag köpa det rosa tyget till min klänning! Sen är den nästan klar...
    Jag har äntligen lyckats bestämma mig för vilken ring jag ska ha, efter att ha ändrat mig 14 gånger... Nu blir det en med 3 stenar, jättefin och helt på min prisnivå! Jag ska beställa den i veckan eller nästa vecka tror jag...

• karenina72

Hjälp - det är mindre än en månad kvar!!!

Bröllopsnerverna börjar komma, hyn har blivit markant sämre utan orsak, oron har börjat spöka. Mina tankar handlar mer om "Vad kommer att gå fel" snarare än "Tänk om något går fel". Försvarsmekanism förmodligen.

Jag och Johan övar dans på kvällarna, men har fortfarande inte hunnit fixa vigselprogram, bordsplaceringsskyltar och festprogram. Inte stämt av med bandet, inte pratat med restaurangen om detaljerna, mm!

Samtidigt känns det som att det är inte är så stora saker och fixa...

Ni andra som gifter er i maj - hur känner ni det?

• lillsmurf

Karenina72 - förstår att det börjar kännas nervöst, själv har jag börjat få mardrömmar, usch usch! Hade en härom natten där jag drömde att jag hade glömt köpa snygga underkläder och kom till kyrkan naken under klänningen, osminkad och med spretigt hår! Usch! var helt kallsvettig när jag vaknade! Kopierar in listan igen så vi får oss en uppdatering!

14 maj - Karenina72
    28 maj ? Skratt-maja
    28 maj - Gotlandsbrud
    11 juni - emlu
    18 juni - Shalimar
    23 juli - Brud05
    30 juli - Popcorn
    19 augusti ? lillsmurf
    20 augusti - Fröken W
    20 augusti - Visinge
    20 augusti - Brud 20 aug
    20 augusti - betsy05
    20 augusti - bridzilla
    20 augusti - Hetta
    27 augusti - Veronika
    27 augusti ? Skrutt-humlan
    27 augusti - Vronk
    27 augusti - JessieJa
    3 september ? Emilia
    3 september ? Sepbrud
    27 maj- 06 - Annaglitter
    27 maj -06 - Peon
    27 maj -06 - Rydén
    3 juni -06 - Antonia

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!