• Miafina

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Jo hela dagen har det varit dött.... =/

Jag har avstått från att skriva ngt idag, eftersom det bara skulle bli gnäll... Jag vet inte tvärsäkert eftersom jag inte vägt mig.. men är ändå helt säker på att jag just nu står tvärstill eller tom. gått upp under denna vecka....
    Så jag försöker att härda ut denna vecka utan att bli allt för nedslagen, och så tar jag i med hårdhanskarna igen nästa vecka....

OBS - Jag menar inte att jag svullar nu.. Jag äter som jag borde... Men mer än förra veckan

• Miafina

Uller - Om du har feber så bör du väl inte förta dig heller så... Ta det lugnt och äta lagom är väl det bästa... Krya på dig!!!

• Miafina

Höstbrud - Låter toppen.. Kör hårt =)

• Miafina

Rebelliskt helgon, sicken grej =)

• Miafina

Låter ypperligt.. Som det skall vara =)

• Miafina

Varje hård dag är förhoppningsvis ett steg närmare lättare dagar... (man kan ju alltid försöka)

Nu är jag trött och skall sova.. Godnatt!

• Miafina

Igår gick väldigt bra .... Jag hoppas att jag kan fortsätta så.. så kanske jag kan iaf pressa ner vikten igen, dit den var i slutet på förra veckan..... Usch vad jag inte vill stå still ännu... Inser att jag måste göra det någon gång.. men inte NU tack....

Ytterligare en dags strävan ....

Lycka till och kör hårt =)

• Miafina

Rebelliska helgonet - Öhhm... spelar det ngn roll att det är helg ? ;)

Nä allvarligt talat.. jag har samma på helg som vardag... Som student har man ju inte råd att lyxa sig så det får inte avgöras efter veckodagen =)

Dessutom har man ju ställt in kroppen på ett "hemmatempo" ang ätandet, eftersom man inte har lektion så ofta utan gör sin tid som man vill, så lika bra att fortsätta i samma spår hela tiden...

Ska på stan idag och köpa lite kul saker och börja pyssla med inbjudningskort (testkort alltså).... OM bara vädret håller i sig, så det inte börjar snöa igen... hoppas inte...

Din taktik för helgen är ?

• Miafina

Sweet Saint: Hur går det, får du något tränat på orbitreken ?

Hm blev inget på stan igår.. började snöa.... Inge kul gå ut då.... =(

Men idag är det roligare.. sitter just nu i ett par byxor som jag inte har kunnat ha sedan tidig höstas =)
    Tyvärr är det lite trasiga, men man kan ju ha dem hemma där ingen annan än sambon ser =)

Imorgon är det vägning... vet inte om jag ser fram emot det eller inte... Kommer vara en besvikelse gentemot förra veckan.. men jag tror (peppar peppar ta i trä) att det kan ha vänt sig under veckan och att jag ändå har gått ner ngt gram, istället för upp som det verkade i början av veckan.

• Miafina

Var nere i källaren idag och hämtade upp en kartong med "hoppas jag kan gå i snart igen kläder"...

Det mesta gick på mig =)
    Inga byxor dock gick att knäppa.. men det är pga den hemska magen... Skinnet är så uttöjt, så man ser ut som en känguru.... om det inte vore för den så skulle även byxorna passa =/

Får vänta någon/några veckor till och få gubben att massera magen mkt, så kanske det går =)

Hoppas helgen funkar för er... Själv återkommer jag imorgon med min vägningsrapport =)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.