• Hagabea

060708

Är det fler som skall gifta sig 060708?
    Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
    Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...

• Svar på tråden 060708
  • virvla

Jag har varit i stugan med sonen (9 mån) hela dagen, tog en sväng in till stan och handlade mitt "something blue" bara (blått sidenband att knyta i strumpebandet), samt sidenband att knyta om festprogrammen. M2B har flängt runt som ett skållat troll hela dagen. Imorgon ska vi dekorera festlokalen och sen önskar jag att vi kunde supa till

Jag är bara lite nervös än så länge. Undrar när stora skälvan sätter in? Förmodligen natten till bröllopet....

• Lindblom

Nej tjejer nu är det bara fööör nära! Panik! ;)

Igår skulle vi göra klart festprogrammen och placeringskorten. Tror ni jag hade köpt tillräcklligt med papper? Självklart inte. Men men den som lever lär. Kanske blir jag något bättre på att räkna av det här.
    Vaknade supertidigt idag och började skriva listor i huvudet på vad som ska göras. Lämna dricka i lokalen, hämta ring, köpa paraply *suck*, klippa dottern, göra klart placeringskort och programm, städa hela huset, gå ner 8 kilo (återkommande punkt ;)) Ja det kommer bli en lång dag.
    Ni då? Lugna som filbunkar?

• Lindblom

Virvla: hur har det gått med tårta?

• Brud0607

Tjejer, lycka till! Nästa gång jag skriver här är jag gift och ni med. Ha en fantastisk dag.

• virvla

Det har löst sig med tårta. Tjejen var uppe hela natten och gjorde tårtan så nu står den i kylen i lokalen och väntar på oss. Den blev inte jättejättesnygg, men helt okej och tillräckligt bra för oss

Vi har varit i festlokalen hela dagen, jag och tärnorna och en vän och ställt iordning. Det blev SKITFINT! Jag är så otroligt nöjd alltså, GUD vad duktiga vi har varit!

Jag längtar längtar längtar till imorgon! Är alldeles pirrig nu, men kan inte pirra med M2B, för jag sitter och skriver ut festprogram och hoppas att bladen räcker....!

• JohannaLa

Nu är det bara några timmar kvar!
    Och igår fixade jag brudbuketten...blev hur fin som helst, över förväntan! Köpte den på Interflora, kostade bara 175kr och så hade jag blomstercheck på 200kr :)

• virvla

Här sitter jag och myser och är alldeles nygift. Hur gick det för er andra?

• morsian-brud

Vi har kommit "hem" (kommer att vara hos föräldrar ensamma en vecka)..killen sover o jag e förbannad!!!

Jag kommer skriva ett nytt inlägg om varför jag e arg!(rublik: jävla fotograf)

Igår var det häärligt!jag var sååååå fin o gubben var snygg!Vädret var underbar, bara sol, men så som man brukar klaga..det var f varmt (aldrig nöjda)..

Vi hade bokat ett dubbelrum, o vi hade fått stooooor svit med bubbelpool!allt var jätte bra!

Min pappa godkände ej brudvals, så den fick vi dansa om! (vi hade ALDRIG dansat ihop, o jag kan ej valsa)..

• _sus_

nu är även jag en fru...
    allt var toppen, mycket kärlek och fantastiska vänner och släkt gjorde vår dag oförglömlig.

hoppas ni andra hade en lika bra dag som vi hade.

jag kan inte vara lyckligare och stoltare än vad jag är nu.

kram på er alla 060708 fruar

• Brud0607

Hej tjejer!
    Jag hade en fantastisk dag. Allt, och då menar jag allt blev helt perfekt. Jag kommer att skriva en ny tråd och berätta.

• allmost wife

Japp då var den dagen förbi...men en minnesvärd dag som man aldrig kommer glömma....ALLT var perfekt!!!! det var helt otroligt...inget gick fel allt klaffade....å alla gäster hade super trevligt..Lycka till i framtiden alla brudar...
    Nu mera gift...

• GithKat

Såå var man gift.. helt underbart var det. Hoppas ni övriga hade en lika underbar dag som jag.

STORT GRATTIS ALLA BRUDAR.... NU ÄR VI FRUAR!!!

• Hagabea

Vi hade en helt perfekt dag!!! Väntar på våra bilder så skall jag lägga ut dessa sedan, vi hade ett väldigt annorlunda maffigt borgerligt bröllop.

• friedchen

Också nygift. Fru Vikander. Trodde aldrig att det skulle bli en sådan fantastisk dag. ALLT var underbart. Visst hade vi några missöden, men inget man hänger upp sig på så här i efterhand.
    SÅ LYCKLIG!

Svar på tråden 060708