• Rat

Bröstförstoring (5)

Ok. Tack jengirl!
    Ingen annan som haft "besvär" (ont) eller känt sig begränsad rörelsemässigt efter en mån.?????

famousfairy
    Hur är det med dig i dag? Jag ska ut och röra mig i den sköna solen nu

• Rat

Famousfairy
    Hur mår du? Har deppigheten lättat?

EnYsterSyster
    Länge sen du var här? Hur är det med dig och brösten? Känns dom helt som dina egna nu?

• Rat

famousfairy
    Oj har du sträckt dig. Du får ta det lungt med vissa rörelser. Jag sträckte mig också lite nån vecka efter op. när jag skulle stänga bildörren (typiskt svår rörelse att utföra)
    Mitt humör går upp och ner. Känner att det är lika bra att ställa in sig på att det förmodligen blir ny operation till hösten (de har ju sem stängt i sommar på Victoriakliniken). Hoppas bara jag slipper ha ont under tiden. Vill inte sjukskriva mig i ett halvår för detta. På fm och dagarna gör det inte så ont. värken kommer på kvällen när jag hållt igång hela dagen. Försöker intala mig att det bara tar längre tid för mig men men.....det verkar inte vara någon annan som haft besvär så här långt efter operationen.........

Vill inte sänka er som går i operationstankar, men mina upplevelser kan ju vara bra för er att ta del av också. så ni vet att ni ska undvika knuffar och trängsel efter op.

Kram alla!

• Rat

Jag har 245MM. Blev större än jag trott. Gick från A til B-kupa

• Rat

TROR jag har B-kupa i alla fall. Har inte provat än......Det kanske tom är C-kupa

• Rat

Peace tjejer! Vi vill ju varandra bara väl......

• Rat

Hur är det egentligen när man duschar, är det bra att duscha med eller utan tejp? så det blir rent under menar jag? Eller ska man helst byta tejp efter duschen? Och hur ofta? Det har gått 5 veckor nu. Har fortf. ont i högra ..........

famousfairy

Skrev du ett inlägg här som inte kom med eller?
    Du ska nog inte ut och guppa för mycket. VAR RÄDD OM DIG!

• Rat

bröstkaramellen

Tråkigt om jag gjort dig orolig nu när du närmar dig operationen och allt. Tänk på det går jättebra för dom allra flesta
    Själv forts. jag hoppas att det högra bröstet bara tar längre tid på sig att läka eftersom det haft en blödning. Vissa stunder glömmer jag bort att det gör ont men sen kommer värken tillbaka igen. Tror nog der blir omoperation i alla fall. Ska ta en disskussion med Charles innan om det är bättre att vänta så länge som möjligt och försöka stå ut med att ha ont.....vet inte, får väl lita på hans kompetens......
    Och kraftig allergi och nässelutslag har jag fått till råga på allt. Mensnart ska jag flytta till en fin lägenhet i innerstan och DET SKA BLI KUL i alla fall

• Rat

Annamaj

Jag har också ont i bröstvårtorna fortf. Opererades 5/4. Men det är mycket bättre än förra veckan. Har det inte blivit NÅGOT bättre för dig?

• Rat

hejsan svejsan girls
    Jag har mått mycket bätte i dag, Blir så glad och hoppfull Tycker brösten mjuknat en hel del också....har varit ute och festat lite i kväll. Jätte kul!
    Det var länge sen kan jag säga!!!! Nu ska jag sussa så jag orkar med alla små intenisva varelser på jobbet i morgon.
    Sov gott

Svar på tråden Bröstförstoring (5)