jejan: Jag vet att det tar tid innan man vet säkert, men jag märkte också av deras oro på kliniken. Läste "mellan raderna" och såg på deras ansiktsuttryck om du förstår och Charles kom springande direkt efter en operation (med munskyddet fortf. på)för att sköterskan ville att han skulle titta på mig. Måste säga att dom verkligen tog sig tid. Yvette, hans fru ringde en gång till i går kväll och pratade med mig.
Dom har inte sagt att jag ska massera. Tror inte man ska det när det är anatomiska. Nån som vet?
Det enda jag känner besvikelse över är att ingen varnade mig för att en "knuff" eller armbåge in i bröstet kunde vara så farligt och orsaka inre blödning vilket kan leda till kapselkontraktion. Trodde inte riktigt det var så känsligt. Dumt av mig kanske men jag hade velat bli lite varnad. Så nu varnar jag alla er som inte gjort er operation än. VAR FÖRSIKTIGA! och har ni annat jobb än typ kontorsarb, gå inte tillbaka till jobbet för tidigt. Jag gjorde det. Mitt arbete med barn är så fysiskt ansträngande, även om dom är så stora så dom inte behöver lyftas