• Rat

Bröstförstoring (5)

famousfairy

Hur är det med dig?

Jag har fortf. ont och det känns "konstigt" i brösten. Ska väl inte KÄNNAS att man har bröst? Hur har det varit för er andra? Kändes det inte alls att ni hade implantat efter 6 veckor?
    Var det precis som vanligt? Försöker ta en dag i taget men det är inte det lättaste. Vissa dagar är det bättre men men....Måste vänta 6 veckor till innan Charles kan avgöra vad och när något ev ska göras.............

• Rat

Hörni tjejer, varför ska man egentligen tejpa ärren så länge? Kan ju inte vara bara för att skydda mot solen? Charles sa tejpa i 6 mån.!!!!!! Tycker jag låter väldigt länge. Förstår inte riktigt meningen med det. Nån annan som vet?

famousfairy
    Skönt att höra av dig. Började nästan bli lite orolig Låter jobbigt att halvsitta och sova. Jag kan i alla fall sova på rygg. I dag har jag granskat mina bröst noga framför spegeln (igen! ) och tycker det vänstra ser jättefint ut. Det högra är fortf lite större och mindre fint i formen. Ärret sitter inte riktigt i vecket på det högra heller, utan en liten bit under. Svårt att förklara. Hoppas hoppas allt kommer gå bra.

Jag håller på att packa så fort jag har en ledig stund. Ska ju flytta snart

Kram

• Rat

famousfairy
    På Victoriakliniken sa sköterskan att jag kan byta tejp var fjärde dag ungefär. Det har jag inte gjort.Tejpen sitter ju rätt hårt och ska man slita och dra i ärren hela tiden tycker jag det borde ge ett sämre resultat. Jag gör som du och byter var 10:de eller var 14:de dag. Det får räcka.
    Jag känner också att jag inte vet hur bröst "ska" se ut. Jag är nöjd med utseendet på mina bara jag får mindre ont och slipper för hård kapsel. Tycker de har mjuknat lite, men vill gärna ha dom ännu mjukare
    Det där med att dom är för runda på sidorna kommer att försvinna mer och mer. Det har det gjort för mig i alla fall. De "tar inte emot" lika mycket på sidorna längre.
    Jag vill att allt ska kännas "som vanligt" förutom att brösten blivit snyggare och större. Är trött på att känna mig stel. Vill börja springa men det känns inte alls läge för det än tyvärr. Ha en bra solig dag

• Rat

EnYsterSyster

HÄRLIGT att höra att du lever Jag har saknat dig och dina kloka inlägg!

• Rat

För mig funkade inte ristestet. kanske var för jag hade okokt ris då. Hmm. Hur som helst när det gäller storlekar, jag har 245MM, hade obefintliga utammade innan. Nu tror det snarare blivit C-kupa istället för B-kupa. Jag ska gå helt utan BH ett tag tills dom hänger till sig så jag har inte provat än. Jag tänkte innan jag bestämde storlek, vilket är värst: att få lite för stora eller lite för små? . Hade först tänkt ta 190MM men ändrade mig i sista stund till 245MM. Jag är nöjd med storleken men tycker ibland dom är lite väl stora, speciellt utan kläder Är van vid små men jag börjar vänja mig. Det är bara värken som kommer och går i ena bröstet (troligen efter den inre blödningen) som oroar

• Rat

Bröstkaramellen och famousfairy och allihopa!

Vad roligt att ni skriver så mycket! Jag har det lite körigt med flytt, packning och mycket jobb just nu. Hinner knappt känna hur brösten mår

EnYsterSyster
    Minns du om det kändes helt"som vanligt" för dig efter 6 veckor? eller "kände" du att du hade implantat? Svårt att förklara hur jag menar, alltså att dom kändes utan att du klämde på dom? Hoppas du förstår vad jag menar. Det ska väl inte "kännas" att man har bröst menar jag....
    Värken är bättre men känns fortf ibland, nu har det i stället börjat "klia" mycket inuti och utanpå runt ärren men det är väl i alla fall som det ska hoppas jag
    Känns dina helt och hållet som "dina egna" nu?

• Rat

Hörni tjejer, nu efter duschen såg jag att det varat lite i ärret runt bröstvårtan. Ska man låta bli att sätta på tejp över natten tror ni? så det får lufta lite????

• Rat

Tack EnYsterSyster! och Annamaj!

Är extra orolig på grund av blödningen och mycket värk. Vet ju fortf. inte om det bli ny operation.......så jag ville jämföra lite. Jag tycker alla verkar så pigga på att träna tidigt efter operationen och det måste innebära att jag inte är i likagod form som de flesta andra tänker jag. Jag kan absolut inte tänka mig att träna än. Det räcker med att fixa dagarna på jobbet. Blir lätt jättetrött och får ont om jag anstränger mig för myket (fast jag var i god form innan operationen)

Sov gott

• Rat

Hej alla "gamla" och "nya" besökare!

Äntligen börjar värken ge med sig för mig!
    (opererades för ungefär 6 veckor sen)
    Har varit ute och dansat på en fest hela natten lång. Härligt!!! Och intimt umgänge har jag haft också. Fast brösten fick bara beskådas

Tack snälla Aligit för ditt svar för några dagar sen om det skulle "kännas" att man har bröst hela tiden. Blev mycket lugnad av ditt svar. det betyder jättemycket att det hänger "gamla rävar" här

Famousfairy
    Hur är det med ögonen och brösten och hela dig?

Kram

• Rat

Tre dagar går väldigt fort.
    LYCKA TILL lilla bröstkaramell !!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)