• Rat

Bröstförstoring (5)

Famousfairy:
    Funkar det inte med "Stay in place" sportBH med dragkedja framtill, finns på Åhlens city. Vet flera som använt den

Tror du jag ska stretcha också? Kan ju inte fråga ngn nu när det är helg stängt.
    Jag gillar också att dansa men blev aldrig nåt proffs. Snyft...

• Rat

Famousfairy
    Ont gör det men inte hela tiden som förut. Svårt att veta hur mycket som är bra att röra på sig eftersom det blir bättre när jag tar det VÄLDIGT lungt. det kanske är vila och tålamod som gäller....och jag ska kanske flytta snart. får väl anlita flyttfirma

EN FRÅGA TLL ALLA OPERERADE:
    En sak som stör mig MYCKET är att jag känner av implantaten som två hårda klumpar inuti ibland när jag sträcker på mig eller är ute och går. Är det någon annnan som känt så. Kommer det gå över???? Annars blir jag förtvivlad

• Rat

Famousfairy
    Du är så rolig ..Jag har också frågat om när de är "klara" för "umgänge", men ingen svarade på det. jag antar att man känner själv när det är dags. Du får nog ge dig till tåls lite kära Famousfairy Själv känner jag mig absolut inte redo än. Fortf. blåmärke (eller gulmärke snarare) under och väldigt ömma

Var har ni andra tagit vägen? Ni har väl inte tappat intresset? Vet att jag är här lite väl ofta just nu men jag behöver ert stöd. Mina tankar kretsar mycket kring mina bröst just nu. Hoppas det känns bättre snart så jag kan börja tänka på annat.

Kram

• Rat

Yaia
    bra att du är kvar

Famousfairy:
    Ok. Psykopat låter inget vidare. Bäst du reparerar dig ett tag.....annars kanske du stöter på samma sort igen.
    Nu ska jag inta ryggläge snart, kan fortf inte ligga som jag vill.....undrar hur länge jag kommer att ha ont? någongång måste det ju ta slut tycker man.
    Kram

• Rat

Annamaj

TACK SNÄLLA DU FÖR SVAR!!! Skönt att jag inte är ensam om den känslan. Hoppas verkligen det försvinner. Hur länge sen var det för dig nu igen? Följer så många så jag glömmer. Sorry. Jag opererades 5/4. 1 mån. sedan på ons. alltså.

Glasskompott
    Oj oj oj.....Jag ligger efter dig när det gäller läkningen hör jag. Fast jag bara opererades två dagar efter. Jag har lite mindre ont i bröstvårtorna nu. Det kommr och går. Om jag ansträngt mig mycket får jag mer ont överhuvudtaget . I dag har jag kollat lite linnen, toppar och andra kläder för att se om jag fortf
    kan ha dom. Måste säga att allt ser så mycket bättre ut på nu. Hoppas hoppas det går bra och att jag får behålla mina nya behag

• Rat

Famousfairy
    Jag har varit ute på en skön promenad. Unerbart att det äntligen är vår!
    Har du hittat någon ny BH än? Måste säga att det är väldigt skönt att slippa sport BH. Tunt tyg över dom är tillräckligt för bröstvårtorna när dom gör som mest ont. Går och håller upp jackan lite när jag är ute för att minska trycket på dom
    Konstigt att alla kirurger säger så olika om att ha BH eller inte och vilken sort. Men det är väl bara att acceptera att dom tycker olika om en hel

Ha en bra dag allihop!

• Rat

Åh ...Algit.....

Tusen tusen tack för svaret! Underbart att höra! Trodde "klumparna" det var ett säkert tecken på att jag höll på att utveckla kapselkontr. eller att det bara var att acceptera att så ska det kännas. Du har räddat min helg. Sen kan ju vad som helst hända ändå, men en liten surrande orostanke har lugnat ner sig.

EnYster Syster
    Tack till dig med! skönt att höra att du känner/känt likadant.

Idag har jag jobbat (jobbar extra som stylist ibland). Det var tufft att bara STÅ ute, bära lite grejer och fixa med kläder och smink. Inget tungt men oj vad trött jag är. Jag som tänkte gå och titta på någon eld snart men jag piggnade till av att fler känt av "klumpar" (konstigt det låter*S*)

Kram vänner

• Rat

Bra KVÄLL menar jag förstås

• Rat

Godmorgon!

Jag läste i gamla trådarna här på bröllopstorget för någon dag sedan och blev lite lugnare. Det var många som beskrev att brösten var olika stora, olika hårda, tog längre tid på sig att läka osv. Många skrev att smärtan till viss del kunde hålla i sig i FLERA mån. Då kände jag att det kanske inte är så illa med mig fast jag fortf har väldigt ont ibland. Det kanske inte MÅSTE bli kapselkontr. för mig bara för att jag haft en del otur här i livet. Charles och sköterskan såg visseligen lite bekymmrade ut när dom konstaterade att jag haft en blödning och visst ökar det risken men det KAN ju faktiskt gå bra också och kanske bara ta längre tid på sig att läka. Har ju haft så bråkigt omkring mig på sista tiden också.....Hoppas hoppas

• Rat

Famousfairy
    Visst blir man lite perfektionist men jag känner att jag kan stå ut med en liten skillnad i storlek bara det går bra och dom blir lite mjukare

Svar på tråden Bröstförstoring (5)