• Rat

Bröstförstoring (5)

TineJ
    Jag blödde också lite under tejpen men det var ingen fara

Oj oj oj tjejer nu har jag köpt en massa nya BH nu och kläder. Hjälp! vad jag har shoppat loss senaste dagarna.Måste nog sätta stopp nu för tänk om jag inte får behålla mina nya bröst....vad ska jag då göra med alla nya kläder? Men man måste ju leva på hoppet också och unna sig nåt. Eller hur?!!!!!!

Tänkte på dig famousfairy när jag var på NK, om du också var där och shoppade vilt

• Rat

Hallåj tjejer!
    Jag har varit dålig på att vara här på sista tiden. Fy skäms på mig, vill för allt i världen inte tappa kontakten med er. har flyttat och haft mig.....Det har i alla fall gått bra för mig i dag. Charles klämde och klämde och tyckte att de kändes mjuka båda två, men att det högra var lite fastare. Även om jag fortfarande har ont så MÅSTE det inte betyda att det blir för hård kapselbildning sa han. Det är bara att avvakta och hoppas att det blir bra. Jag skulle äta mycket E vitaminer var hans råd.
    En sak kan inte sägas nog många gånger här och det är att LÄKNINGSTIDEN ÄR LÅÅÅÅÅÅÅÅNG. Man måste ha tålamod som Algit och en YsterSyster brukar påminna om. Brösten blir hela tiden mjukare, finare och känns bättre och bättre. Först nu när de gått 4 mån. sen min operation sover jag helt obehindret på sidan. UNDERBART!!!!!

Hoppas det gått bra för dig också Nyfiken!

Alaska, du ska se vad 4 veckor går snabbt Snart din tur

Kul att du också är nöjd med dina nu famousfairy

Kram på er

• Rat

famousfairy
    tror inte det är någon fara med det avdomnade området, men om du är orolig och det blivit större tycker jag du ska höra med kliniken vad de säger. kram

Vad innehåller mycket E-vitamin förutom avocado, nötter, solroskärnor....? nån som vet? Jag är vegetarian så fisk går bort

• Rat

Stort grattis till dig Nyfiken! Håll ut! Tiden går fortare än man tror, värken avtar snart och plötsligt har det gått 4 mån och dom är jättefina

• Rat

Åh vilken härlig morgon. Känner mig så nöjd med mina. Kan gå naken runt bland flyttlådorna och känna att inget behöver döljas, att hela jag duger bra (även om jag gått upp lite i vikt). Förut visade jag mig inte gärna naken på grund av brösten.

Zemiramis
    Narkosen är inget att oroa sig för. Man somnar på ett litet kick. Själv tycker jag det känns skönt att få domna bort från allt ett tag, sån är jag.
    Vad det gäller risker med narkos så är det MYCKET sällan något går fel när man är så ung (och frisk va?)som du.
    Det ända som jag tycker är lite jobbigt med narkos är när man vaknar upp och ljuden (och omgivningen) känns lite "skarpa". Ville hellre forts. sova lite till, men sen sa narkosläkaren "Ja nu har du ett par fina bröst" då blev jag nyfiken och kvicknade till snabbt och tittade ner på dom
    Det kommer att gå så bra ska du se. Kram

• Rat

Sköt om dig nu Nyfiken och akta dig för armbågar och smällar på brösten......vill bara varna er nyopererade lite....kram

• Rat

Sahlena
    Jag har också ett fult ärr efter en akut operation. Ingen sa något om att tejpa ärret efteråt

• Rat

Håller med om att 6 mån. känns som en väldigt lång tid att tejpa.....längtar till man slipper tejpen, speciellt de som jag har runt ena bröstvårtan, pilligt att klippa småbitar att sätta runt....men men det är det värt

• Rat

Ja!!!!! vi ska också träffas så klart och ta en drink och fira oss! "Den stora silikonträffen" Galet men kul

• Rat

Martinibruden
    Nyfiken föreslog det. På Mylava har dom en träff på gång också. Antingen ses man tillsammans med dom eller bestämmer en egen. Vad säger ni tjejor? I aug kanske?

• Rat

Nyfiken
    11/8 funkar för mig. Fredagen innan också. Hur är det för er andra? Kommer ni?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)