• Örebroare

14 juli 2007

Idag är det exakt ett år kvar tills jag gifter mej!!! Det känns så himla häftigt!

Det kanske finns fler här som gifter sej det datumet? Eller iaf i juli nästa år?

Isf kan vi väl utbyta erfarenheter om allt, hur långt har ni kommit i planeringen, hur mycket får klänningen kosta, vilken fotograf har ni valt,hur många ska ni bjuda o.s.v.

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Trollungen

sorry, trodde du var nån annan som bytt, men du är jätte välkommen :)

• Örebroare

Hej allihopa!
    Jag har varit på semester i Dalarna några dagar, sett Rhapsody in Rock bland annat, men det verkar som om jag har missat MASSOR här på BT!

Välkomna hit Gabbies och 7804! Det är kul att vi blir fler och kul att vi har fått en till 14 juli brud!!!

Dushess: Ja, du har rätt i att det finns många fördelar med den 14 juli, och det är som sagt flaggdag, självaste Viktoria fyller ju 30 på vår bröllopsdag!!! (eller om vi gifter oss på hennes 30-årsdag, beror på hur man ser det! )

• Örebroare

Nyfiken brud:
    tack för länken, men det är samma mässa som kommer till Örebro i mars! Men det kan ju vara värt att åka upp till Stockholm och gå på mässan tidigare, man får nog mycket inspiration. Ska ni andra tjejer gå dit?

• Gabbies

japp jag ska gå på sthlms mässan, har sett fram emot det sen annonsen kom upp här på BT

• Örebroare

Gabbies:
    Vad kul, då får vi diskutera den sen när den har varit!

Vem ska du gå dit med?

• Örebroare

Jag vet inte än, kanske bara med mamma, eller med mamma och M2b eller med mamma och pappa och M2b!!!

• Duchess

Nu blir jag nyfiken... Har alla redan berättat för familjen, utom jag?

• Örebroare

Jag berättade för mina syskon i måndags!!! Det känns verkligen jättekul nu när man plötsligt kan prata om bröllopet öppet hemma hos mina föräldrar!

På söndag ska vi berätta för min blivandes syskon.

När hade du tänkt att berätta?

• Snö brud

Vi har berättat för alla utom sambons pappa, men ska göra det nästa gång vi träffar honom

Svar på tråden 14 juli 2007