• S-T

Polyamorösa brudar?

Hejsan

Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?

Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...

• Svar på tråden Polyamorösa brudar?
  • Clobberella

Ja, kul att man (för en gångs skull...) kan ha en diskusion av den här typen utan att det urartar och folk börjar förolämpa varandra.

• Zozo

Haller helt med Cloberella.. men det verkar som de flesta rabiata personligheter som tänder pa alla fyra sa fort man diskuterar lite har tagit semester!

• S-T

Jag tyckte inte det var relevant överhuvudtaget, men paret jag lärde känna när jag var 14, var 18 respektive 19. (Ta er en funderare på vad de åldrarna betyder, samt vilket kön ni sätter på vilken ålder?)

Jag måste nog säga att vi är republikaner (dvs individens åsikt väger lika mycket som "massans"). Varje åsikt, känsla och tanke granskas och diskuteras. Sedan gör vi ofta som vi själva tycker, efter att ha lyssnat på varandra noggrant.

Det kan se ut som om jag är undergiven och i underläge, eftersom jag ofta gör det han ber mig om och jag sköter till stor del hushållet. Det är dock *inte* så. Känner jag inte för att göra något, gör jag det inte. Jag sköter hushållet därför att jag tycker om det (flickvännen tycker jag är spritsprångande galen och att jag borde varit hemmafru på femtitalet). Jag får otroligt mycket respekt och uppmuntrande och uppskattning för det jag gör. Han sköter uteplatsen, datorerna samt lite andra grejer. Vi trivs bra så.

• S-T

Jaaa! Gruppkram! :D :D *kramas*

• Nickedockan

Håller med, bra och kul tråd!

• Lucia05

Är det skämt eller allvar?

• Zozo

Vilket fick mig att tänka pa ngt som är lite OT... Varför träffar jag sa fa tjejer som er i "riktiga" världen??!
    Jag sag nagon trad som fragade om hur man skulle träffa nya vânner när man har avslutat studierna.. Jag menar, visst har jag en del nya bekanta, men äkta vänner, folk som man kan diskutera dödsstraff, gula tekoppar och kändisskvaller med om vartannat.. tja, de jag har har varit med länge! Och jag träffar sa mycket ytliga eller rent ut sagt korkade människor nu, folk som aldrig tänker efter.. Later kanske jättefanigt men det känns lite sa!

• S-T

Gruppkramen eller förhållandet?

• Clobberella

*****KRAM******

Finns ingen kramsmiley så är kommer en puss i stället :-x :-x :-x

Svar på tråden Polyamorösa brudar?