Polyamorösa brudar?
Hejsan
Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?
Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...
Hejsan
Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?
Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...
Förresten, de som vill kan adda mig på msn: sanna_hend@hotmail.com
För alla de frågor ni inte vågar ställa här *skratt* Eller för att bara prata.
Jag tycker också att killar verkar vara mer skraja för homo-killar än vad tjejer är för homo-tjejer. Men borde man då inte träffa på fler lesbiska, eftersom det då skulle vara lättare för dem att komma ut än för bögar? Hänger ni med...
oj mitt inägg hamna visst i helt fel tråd :D
Nåja då blev ni som inte visste berikade på lite kunskap...
Mkt intressant tråd BTW
S-T: du är addad!
Själv har jag clobberella@inbox.com om någon trevlig vill adda mig. Se till att ni stavar rätt bara, verkar var knepigt
Zozo: ropade på dig i en annan tråd, men jag kan väl ropa här också: adda mig om du har msn!
Jag är precis på väg ut genom dörren, men addar er gladeligen så kan jag delta i en diskussion senare! :) (Då kan ni för övrigt också gärna skicka min adress via msn till andra i det här gänget. :))
Jag har addat er flickor!
Här rasade in addning! Oh, vad glad jag blir! :D
Betyder det att ni inte skriver mer i forumet då? :(
Tycker detta var en superintressant tråd (trots frånvaron av kommentarer från min sida)
Vi kan väl skriva här också, och ta det som vi inte vill skriva offentligt på msn
Klart vi kan, jag vill gärna fortsätta den här tråden...
*fiskar efter frågor och tankar*