Polyamorösa brudar?
Hejsan
Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?
Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...
Hejsan
Finns det några polyamorösa brudar här? Dvs. någon som ska gifta sig, men har mer än en parner (är kär i mer än en person)?
Jag har fästman och flickvän och känner mig lite ensam...
"bi", betyder det inte typ... "två"? Och "poly" betyder många? Eller är jag ute och snurrar nu?
zozo, vi pratar i kanon ;)
Gemma.. Gör de? Har jag missat.. na, här bottnade det hela i ngt TS berättade om när hon var 14.. se ovan. Inte helt ologisk slutledning, men sedan halkade vi visst vidare..
Gemma.. Hahaha! Japp, vi skriver visst samtidigt!!
Det är ju lustigt egentligen.. för är man bigamist sa är man ju TRE...
Kanske för att PEDOFIL=en vuxen människa som vill ha sex med barn
BARN= betraktas man som tills man har fyllt 18...
Jag tycker inte att det är en "alternativ livsstil" att vilja ha sex med ett barn
Däremot så betraktar inte jag en 17-20 åring som ett barn men kan bli fundersam över någons val...
Oj zozo, my mistake. Jag läser trådarna lika slarvigt som fan läser bibeln. Började på inlägg 1 och skuttade till sista sidan. Sorry.
Brudkronan:
Jag ledsen att det inte fungerade för dig, även fast jag ser att du verkligen ville. Jag vet egentligen inte vad jag ska säga ang. din och din Man I Tyskland (kan jag få kalla honom MIT? ;)) Allt jag kan säga är: Fråga dig själv om det du längtar efter är honom, eller drömmen om honom?
Och ang 116 katter... det låter väl inte helt fel? :D Skaffa en pudel och en bichon frise också, så är det komplett! :D
Njae, jag tror inte att man kan säga att man betraktas som barn tom 18.. da skulle ju inte 15-arsdagen vara ngn gräns, och sa vitt jag förstatt är det en lag..?