• Lapinette

Summan av allt

Izunia - varför kommer jag inte in på din blogg?!! Vill också se!

Det glamorösa idag har hittills blivit lunch i City med en väninna. Pratat konstiga pappor och ätit god pasta. Vilket härligt väder det är!!! Sensommar sol som lyser över landet. Härligt! Ska ut till landet på lördag...hoppas vädret stannar kvar tills dess.

Det blir svårt att få till ett vårbarn...eller så får vi vänta tills nästa sommar för att fixa till det.

• Lapinette

Är det bara jag som inte kommer in och kan se en vacker brud-Izunia??!!!

Stålhandske - vi har precis börjat att försöka ... har aldrig haft något sug efter barn men har alltid sagt att jag någon gång ska försöka. Inte ha panik...blir det så blir det...men likt fb så kan jag inte låta bli och gå in och läsa om ägglossning och annat. Har noll koll gällande sånt efter ett helt liv (nästan) med piller.

Gällande våra ringar så friade min man (romantisk fransman) med en rätt komplicerad ring. Komplicerad för det gick inte att sätta en vigselring bredvid den. Den flyttades istället över till höger hand och så tog vi in en slät ring med 1 diamant (första julklappen från O) och satt en ring med 9 diamanter bredvid som vigselring. Jag är jättenöjd! Min man fick en slät ring i kyrkan.

• Lapinette

Jag kör väl som Gemma - Stålis, det är den andra bilden (en ensam ring med 3 stenar). Gemma ...nu blev jag nyfiken bild 113. Måste in och kolla.

• Lapinette

Men Gemma...jag blundar ju på den bilden!

• Lapinette

Filmen är underbar och självfallet har jag sett den flera gånger...och min man en gång. Min bror hade satt ihop en massa gamla kort på mig och O med lite soft Rod Stewart i bakgrunden till vårt bröllop. Det var många skratt när O visades i Stålmannendräkt...och jag i otroligt vacker tandställning. Annars var den stora överraskningen när min bror ringde upp en av mina väninnor i USA och vi pratade live med Kalifornien (bild och ljud).

Snabbmat - när jag kommer hem efter träning och inte har någon energi alls så blir det gärna typ en torkad aprikos eller ett kex medan jag lagar maten. Otroligt fantasilöst men det funkar.

Igår blev det också snabbmat - restaurang. Efter att ha suttit gemensamt och tagit ut söndagens visningar på O's jobb så gick vi och åt japanskt på gamla Seikoen (numera Roppongi - Seikoen). Efter lite tempura och Pinot Grigio så tog vi en promenad till Gamla Stan. Jag stannade för att köpa en glass på Kåkbrinken (det var den nygräddade våfflan jag var ute efter). Sen hem och störta i säng...var så trött!

• Lapinette

Brud_juni2007 - lycka till! Tänkte faktiskt efterlysa sid här på BT. Undrade vart du hade tagit vägen eller om du satt där och smygläste tråden utan att skriva några inlägg . Ha en skön helg och njut av champagne istället för vilda bröllopsdiskussioner.

Gemma - du får försöka hålla dig till te och lättsmält mat. Det tar tid för magen att komma till rätta igen. Har i minnet min egen magåkomma i våras...det tog månader innan magen blev riktigt normal igen.

• Lapinette

Hello girls!
    Tänkte bara slinka in här mitt ibland era datadiskussioner och önska en trevlig helg! Jag försvinner ut till landet (Mariefred) på lördag och på söndag ska vi försöka hinna med visningar i Vasastan, Hammarby, Stora Essingen, Aspudden och Älvsjö...tur att man har bil.
    Kram,

• Lapinette

Hej alla lyxiga brudar!
    Vi ska buda för första gången...en 3:a på Gästrikegatan med superlåg hyra. Ska dock kolla upp lite saker först.

• Lapinette

Vi tittade på 9 lägenheter varav 6 var planerade...de andra slank vi in på i väntan på en visning. Det var denna på Gästrikegatan som vi kände för. Den hade de där sakerna som vi tycker är viktiga och en jättebra ekonomi (låg avgift).

Gästrikegatan ligger vid S:t Eriksplan dvs väldigt centralt och utpriset är 3 MSEK. Den är nu upp i 3 150 000 och då har egentligen inte budgivningen börjat än för det är även visning ikväll. Tror m a o att denna kommer att gå för typ 4 MSEK och vår smärtgräns ligger under detta.

Svar på tråden Summan av allt