När märker man av att man är...GRAVID???
Hohoooooooooooooooo
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallååååååååååååååååå!
Är det någon där?
lite sällskapssjuk...
Hohoooooooooooooooo
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallååååååååååååååååå!
Är det någon där?
lite sällskapssjuk...
Japp- kanske får bli ett önskemål till nästa generation (om det nu blir någon...verkar ju väldigt svårt)
Förresten- hela tredje världen klarar sig ju bra utan tester och sånt´, borde inte vi det med då?
fryser i livmodern- fantastiskt uttryck!
Måste finnas med i listan efter eftersträvansvärda symtom!!!
Just det.. tänkte inte på det! * skäms och känner mig som 150 år med ett endaste ägg kvar att befrukta*
Skulle ju börjat redan med första kärleken som 14-åring, men tyckte då till och med att kyssar var äckliga.. tror knappast att sex hade varit nå´t för mig då..
Åh, kommer ju alltid för sent. Skriver långsammast i världen!!!
Har aldrig tänkt på detdär med att det kan vara fel på ägget eller simmaren- bara på att vi är usla på att tajma! Inte konstigt att man kände sig dålig nu när man omöjligen kunde ha missat ÄL helt med varannandagssexet och ändå fick både minus och äckeltantbesök.. Kanske ett dåligt ägg.. hmm. Inga fler bara!!!
Hungrig är jag med...
Frullan:
Å jag kommer också hänga i! Min ÄL (om jag nu har någon) verkar ju vara omöjlig att hitta även om vi så skulle ha sex dygnet runt. Lite allmänt less idag att det ska vara så svårt!!! Känner lite hopplöshet faktiskt..
Pratade med två nygravida vänner igår (båda typ v 18) som var så nöjda och glada att de bor så nära varann och kan gå promenader ihop i vårsolen. JAG VILL OCKSÅ VA MED! ville jag skrika, men det kunde jag ju inte så jag tar det med er istället!
Tacik för att ni står ut med såväl glädje, ångest
Nämän! ni är ju helt otroliga. Man måste nog ha ett jobb där man sitter vid datorn hela tiden för att hänga med här.. Jag har ju patienter att ta hand om ju!
Muggles: 7 sidor senare.. Jo, det var jag som inte hade någon ordning på cykeln och var 8 dagar sen denna gång.
Jag läste också artikeln om Tuva Novotny. Grym tjej verkar det som! Tyckte det var coolt det hon skrev om att de jobbade på´t. Var lite sugen på att välkomna henne till vår tråd.. hur nu det skulle gått till (genom gp kansek?!)
Ingen utanför - ALLA innanför tycker jag!
Rapport från tantperioden:
började en stund hoppas att det inte var tant utan nidis på besök (trots minus i fredags, jag vet.. stollig). Blödde lite lagom i två dagar och sedan inget på nästan ett dygn, men nu brakade det loss igen.. Ridå ner för denna gång sannolikt!
Jaja, vad är väl en skrikande unge i sensommaren, när man istället kan sitta och glassa och dricka rosé!!
Cicci-
Håller tummarna dig! Visst var det kl 17?
Hihi!!
Har alltid undrat hur gravida klarar att hålla ordning på detdär. De verkar ju alltid så säkra! Trodde att det skulle falla på plats med hormonerna, att det sker något magiskt med hjärnan i befruktningsögonblicket..
Men kanske inte då Muggles!