• pirr!

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja, kan ju lätt säga att det inte var några sprutorgas*er.. mer "okej, skit i förspelet! In med den och släpp ut dom snabbt. Måste hinna ligga och spratttla lite med benen innan jag somnar. Tack!"

Längtar efter det gamla goda vill-ha-dig-nu-sexet!!!

• pirr!

Hahaa, pratade just (på fikarasten jag just kom från) om att här ska hinkas glögg i mellandagarna för oss som jobbar, och sen hela munnen full av mintisar så att patienterna inte känner spritlukten.. Hiihi!

• pirr!

Allra bäst med make OCH sol.

Tog lite Mitt Val kvinna ungefär var tredje dag (glömmer så lätt)ibland tre åt gången för att kompensera för att jag glömt. (Jag vet dumt och ingen nytta, men det känns bra ialla fall)
    Detdär med bensprattlet är också mest för att det känns som att man ger de små

• pirr!

Oj, kollegan kom in och jag avslutade lite tvärt..

Sweet: BIM oklart. allt från förra fredagen till igår. Hmm.. värsta thrillern att gå på toa nuförtiden.

• pirr!

Hur var det med dig? Var befinner du dig, rent cykelmässigt?
    Jag är också för feg att visa mig, men är grymt nyfiken på resten av er!

• pirr!

Vet precis. Har också testat en gång bara. Gick då sex dagar över tiden och fick mens med den värsta mensvärken jag någonsin upplevt på natten efter att jag testat(fick hoppa av bussen vid ett av motorvägens mot kvart i sju på morgonen och spy)

• pirr!

Jag tror inte på symtom.. (har ju själv inga ju) förräns motsatsen bevisats i form av minus eller PLUSS.
    Viss har vi väl en symtomlös gravid här i tråden- Cicci- eller vem var det?

• pirr!

Kanske kan jag sno inlägg 6000!!!! Vore ju sååå coolt
    Var är vi nu?

• pirr!

Får ligga i, måste snart springa till bussen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???