• pirr!

När märker man av att man är...GRAVID???

Japp, stämmer. Kärleken förde mig hit (hihi poetiskt va?!)
    Vad fräckt att komma för tidigt.. Desto kortare till nästa ÄL då kanske!? Lagom till nyårsskumpan kanske?

• pirr!

Nä, nu ska jag ta och kila iväg och smygshoppa CB? Hur gör man detta diskret, utan att riskera stöta på kollegor eller chef? (apoteket ligger i huset jag jobbar)

• pirr!

Men ändå rätt fantastiskt att det faktiskt för det mesta fungerar.. nån gång!
    DEt är ju många som lyckats innan så varför skulle inte vi!

Försöker sprida lite plussitivitet såhär på fredagen!!!

• pirr!

Lyckades förresten köpa två-pack CB (ett kändes för vågat) utan att bli upptäckt!

• pirr!

Jo jag tror det. Är på dag 38 i cykeln och vet inte riktigt vad som är normalt för mig eftersom det varit lite rörigt sedan p-rings-stoppet i augusti. Allt mellan 30 och 36 dagar..
    Är bra sugen att testa, men tror att maken skulle uppskatta att få "vara med".. Vi bestämde igår att testa på lördag morgon!

• pirr!

Håller med!
    Problemet för oss var att vi itne har riktig koll på när ÄL var och inte kände oss redo att lägga massa pengar på ÄL-test med vår skrala kassa, så för att orka körde vi varannan till var tredje dag under 3,5 veckor.. phu! Varje dag hade

• pirr!

..blivit för tufft!
    Ja, vi får väl se hur det funkade!

• pirr!

Ja, Koko, ja!!! Vad var det hon skulle göra? Någon titthålsoperation för att kolla cystor?

Tack för att ni hoppas.. börjar komma till mig med nu (hoppet alltså)! Ååh! kan det inte vara imorgon idag!!!!

• pirr!

stämmer in:

Toooooooooooooooooooooooomorrow, tomoooooooooooorrow, I love youuuuuuuuuu tooooooooomorrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooow

You´re only a daaaaaaaaaaaaaaay aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaway!!!

• pirr!

Gott att höra att Kokos är okej! Tack för updaten!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???