• pirr!

När märker man av att man är...GRAVID???

Ledsen för stämningsdämparen...

• pirr!

Nu är det ju mycket spännande läsning i tråden!!
    Stort lycka till ni som väntar och går över!!!
    Jag har kommit över min ICKE efterlängtade mens som kom (5 dagar sent!!)och redan börjat ladda för nästa ÄL. Är dock förvirrad nu då jag läst på lite och hört att det är ÄL som kan bli sen (och därmed även mensen)och då betyder ju det att man kan ha missat ÄL under tiden man väntat på BIM..
    Öh, superförvirrad! Hoppas någon hängde med i resonemanget!!

• pirr!

GRATTIS CICCI!

Fick gå lång tillbka för att hitta din redogörelse, men det var det värt!

Tack för hoppet!

• pirr!

Cicci L: Pirrar i magen av förtjusning och spänning!

Fru L, Jessie76 mfl: Mycket fascinerad av tandemcykeln. Jag kommmer väl i någon slags kärra efter (en vecka typ)...

• pirr!

Låter som en bra ide´.

Någon gång runt den 24:e infaller månadens höjdpunkt!

• pirr!

Förresten pulka funkar nog ej.. Ösregn här i Göteborg! Blir nog bättre med en sån bad-banan!

• pirr!

Gärna! Trångt är bra! Förhoppningsvis blir det ännu trängre framöver när våra putande magar ska få plats med.. men då behöver vi kanske inte cykeln längre förstås..

• pirr!

Glögg måste vara bra för alstrandet! Synd att man inte bor i stockholm längre. Hade varit mysigt att tolka efter hästen till glöggträffen hos Koko...

• pirr!

Idag har jag med köpt piller!!

Mitt Val kvinna blev det. Verkade innehålla det mesta så det får duga¨.
    Måste ju ladda inför ÄL nästa vecka.
    Hur har ni det, ni andra på släden/tandemcykeln? Börjat värma upp inför maratonguppandet?

• pirr!

Okej! Dagens fråga som säkert har avhandlats förr, minns inte riktigt alla våra 7500 inlägg;

Har alltid varit flitig med att springa på toa efter s¤x och tömma, men nu vill jag aldrig att de ska komma ut (..) hur gör ni? Är ju inte heller kul att gå och småläcka hela dan efter?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???