• pirr!

När märker man av att man är...GRAVID???

Muggles- ja, jag har faktiskt tänkt tanken att inte berätta om stickorna, men sen har han sagt att han tycker det blir lite jobbigt att köra så ofta så länge så nu blev det såhär! Berättade även om denna tråd.. men inte var den fanns (skulle han läsa skulle han väl bli förskräckt..)
    Känns som att man får ta små bitar i taget.. Han vill minst lika gärna som jag och blev riktigt ledsen sist mensen kom.. Varm i hjärtat då!!!

• pirr!

Tror första provrörsbarnet föddes i slutet av 70-talet!?

• pirr!

Ja, tänk att det verkligen funkar för så många. Satt på lunchen idag och bara tittade på mina kollegor som jag vet har barn och blev superimpad över att de måste fungera så bra (undrade även hur många ÄL-stickor de kissat på i sin dar..)
    Man blir verkligen helt störd av allt detta! Mycket likriktad i tanken..

• pirr!

Sweet- förstår ju deras tankar där, men som sagt. Bättre att ventliera här än låta männen få skavsår. Kvinnor är ju kvinnor och i vissa avseenden lite olika männen..

• pirr!

Har våra många inlägg något attt göra med vår analytiska (ältande???) förmåga att göra tro?

• pirr!

Funderar redan på hur jag ska lyckas smygläsa hos familjen i julhelgen.. Det blir nog omöjligt.. Vi får väl hoppas att skrivandet går ner lite i helgen så att inte HELA första arbetsdagen går åt till att läsa ikapp!!

• pirr!

DEt är ji öppenheten som är så skön. Här kan vi ju vara helt ocensurerade.. nästan..

• pirr!

hääj dååååååååååååååååååååå sweet! ha en bra arbetsdag!

• pirr!

Ahaa.. Plockar man ut ett ägg och sen trycks spermien in i den eller hur funkar det?

• pirr!

Hallå alla sköna julpinglor!
    Har följt läsningen idag men inte hunnit skriva nå´t.. Gillade genusdiskussionen! Muchos intressant!

Muggles: hoppas du får känna lite julefrid och oroar dig. Symtomen kommer nog och går lite!

Håller tummarna för Mindre och vem var det nu mer som BIMar?

Nu sticker jag på middag med maken. Ska ha en mysig kväll bara vi med lite förjulmys innan hela familjen samlas i helgen!

Puss och kram GOOOOOOOOO´JUL!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???