• pirr!

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre- Intressant text du länkade till.

Äl i antågande för min del. Vet ej riktigt när, men vi har kört varannan- var tredje dag nu en vecka ca och hoppas att vi ej missat. Skall fortsätta så ända fram till mens eller snarare icke-mens!

Känner med er som väntat och fått oönskat svar. Gick ju själv 5 dagaar över förra månaden och testade negativt och fick på det värsta mensvärken sedan tonåren!! Dock nytt hopp denna månad!

• pirr!

Skriver som en kratta... Sorry! tycker också att man numer omges av folk som lyckats på första försöket, eller så är det bara så att de gärna berättar och att de som försökt ett halvår ej säger något!

Tur att denna tråden finns så man slipper känna sig helt ensam med försök på försök på försök...

• pirr!

Nenne-
    jasså är det det som gäller. Låg och skakde benen lite igår så att alla villiga simmare skulle hamna rätt, men allt skakande gjorde mig kissnödig så jag var tvungen att gå upp och kissa lite för snart inpå..
    Detdär med att stå på huvet verkar användbart under hela cykeln- även för att förhindra oönskad mens..

• pirr!

Hihi.. Lyckades precis få till min första smiley! igen!!

• pirr!

Nenne, Mindre, Snart så!!

Nu börjar det dra ihop sig till BIM (nästa helg för min del, tror jag)..
    Hur har ni kört denna cykel? Alltså jag menar inte kört cykeln (tandem med sulky var det va?!)utan hur ofta ni fått "påfyllning"?
    Har kört varannan mest men ibland var tredje (november är inte månaden man är som piggast..)dag och hoppas det räcker!

• pirr!

Oj! Nu var det så länge sen igen. försöker hinna in och läsa varannan dag, men hinner aldrig läsa ikapp.
    Kan någon uppdatera vad som hänt. Anar på några inlägg att Snart så och Jessie plussat? Några fler?
    Var ligger sista listan?

Hoppas ni hade mysigt på träffen i helgen! Önskar att jag bodde kvar i stockholm!

• pirr!

Men, glömde ju säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er som plussat!! Så glad och hoppfull att det faktiskt händer (börjar själv misströsta)
    Har BIM från i fredags till idag nån gång och ännu ingen mens men dock mensvärk så den kommer väl..

• pirr!

Frullan! Starkt imponerad!! Du gör helt rätt! Tror sexet kommer bli fantastiskt dessutom- vilken bonus!!

Vi har ej dansat i sänghalmen på en vecka vilket varit skönt efter 3,5 veckors varannandagssex.. ÄR nu på dag 37 i cykeln och vet inte när jag ska våga testa. förut har mens kommit dag 30, men förra ´månaden först dag 36, så nu vet jag inte vad jag ska tro. Börjar nästan få en test-fobi. Är sååå rädd för ett minus igen..

• pirr!

Viktualia -72-procentig choklad är ju nyttigt- ökar dessutom sexlusten.. Mycket bra.

Tror jag testar på lördag om tanten håller sig borta- långt borta- förhoppningsvis över ett år!! blir bara så nojig.. orkar inte rutinkn**a mer

• pirr!

Muggles -
    hade lite molande mensvärk natten mellan tisdag och onsdag och var tom uppe och tog en tablett mitt i natten, men sen försvann det.. (jaa!). Har även gått och klämt bröstvårtorna röda i jakt på symtom, men de är lika oömma som alltid (har inte heller ont i bröna vid mens och ÄL).

Ja, det är väl bara att vänta och se. Dock svårt att tänka på annat- det vet ni ju alla!

Ska dessutom träffa en 4-månaders och en 3-veckors baby i kväll. Kommer ju att gå jättebra. Kommer säkert springa in på nå´t kvällsöppet apotek och köpa test som jag sen inte vågar använda.

Tar på krafterna dethär med bäbisverkstad. Hinner nog inte jobba.. Borde få göra-barn-ledigt i 6 månader!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???