När märker man av att man är...GRAVID???
Om partande är en garant för pluss är det nog inget här... haft en väldigt lugn månad!!
Om partande är en garant för pluss är det nog inget här... haft en väldigt lugn månad!!
Tack för texten Jessie!
Hur mår du förresten? Några symtom?
"Aladåberna" så skulle kören heta?`Frågan är vilken repertoar vi skulle ha?
Kände just ett sting i magen.. fasligt likt mensvärk! Usch! nu blir jag orolig igen. Tänk om hon (tanten) väntat lite extra länge dennna månad bara för att slå till desto hårdare när man börjat hoppas lite..
Stolt blivande storasyster alltså- hur gammal?
Skulle nog inte kunna käka aladåb nu- alltför många associationer - och framför allt så komiskt!!!
Maken är på julbord och jag tänkte ha en lugn hemmakväll SJÄLV!!! Kanske smygtestar och överraskar honom med glädjetjut eller ångesttjut i telefonen under kvällen... hmm värt att tänka på! Dock är det väl som högst koncentration i morgonurinen....
Mindre- hohohii! Aladåben är vår vän i jakten på det befruktade ägget. Kräver en ömsint behandling. Förstår att du inte bara kunde låta den ligga där!
Synd bara att tråden inte är så aktiv under helgen! Kan ju behöva er att plocka upp mig efteråt...
Helt korrekt aladåb-tolkning! Bra namn va!!
Heminsemination?
hmm, dåså! Kanske att man skulle våga då? Kan bli svårt att hålla sig. Är generellt en väldigt kissnödig typ...