• A.M.

När märker man av att man är...GRAVID???

tack vad gulligt sweetstreet! Inte så dumt att fira jul i N Y kan jag tänka! HAr bara varit där en gång men vill tillbaka hela tiden. Om ett par tre år ska jag bara dit! (Då man kan lämna bort Livia en långhelg)

• A.M.

sweet: tack för mail - jag har svarat!
    Jag har rest mycket med Livias storebror när han var mindre också - men just m tanke på litens hjärta så vågar vi nog varken lämna bort henne tidigare eller resa så långt...

Hej så länge alla - jag lägger in en bild i bilddagboken i morgon!

• A.M.

Hejhej! Nu finns jag också med på bildsidan - måste bara be om ursäkt, bilden på mig är helgrynig (tog den jag hade till hands i datorn) inte meningen! Livia är dock skarp.

Angående hur vi gör med användaruppgifter osv: jag är inte hemlig så det spelar ingen roll för mig!

kramkram

• A.M.

_koko_ :
    tack för komplimangen bra att kortet är så suddigt (rodnar)

• A.M.

Hej alla! Som vanligt väldigt illa uppdaterad - men mellan raderna anar jag: Är du gravid FruL???

• A.M.

Hoppas jag inte gissat fel - men GRATTIS FruL om det är som jag tror!?

Hoppas ni alla haft en skön jul och ett bra nyår. Jag hinner sitta mindre o mindre vid datorn nu, men jag undrar ofta hur det går för alla här inne!

Kram från mig o Livia

• A.M.

Det är ju helt FANTASTISKT roligt! GRATTIS frullan!!! Det kan ta ett tag för poletten att trilla ner, men om inte förr så fattar man när man får en liten sprattelkick i vecka 19-20 ...

FruL: vilken vecka är du i? Vilken barnmorska ska du gå till?

• A.M.

FruL: Svårt att sluta säga grattis ... Men grattis igen!

Jag åkte till Indien med sonen i magen (v11-13) och det gick så bra. Läkaren var inte jättenöjd men det ska tydligen vara ok att äta malariaprofylax även som gravid - i a f den enklare varianten klorokinin eller vad den heter. Det enda jag eg. var orolig över var att bli magsjuk så jag var väldigt försiktig.
    Vad härligt för er att åka till Afrika! Bra att passa på innan familjen växer också!

När det gäller barnmorskor och även förlossningsställe - det verkar som om personkemin är det viktigaste! Lycka till med allt!

Och lycka till ni andra - med BIMande, äggläggande, vänta-barnande, böjande och nuppande

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???