• A.M.

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag bara tillägga angående granar: Vi misslyckades med graninköpet igår. När vi hade satt upp den insåg vi att vi inte köpt en gran utan ett MONSTER, ett buskage ... 3 meter högt och två meter på bredden. HAr inte tillräckligt med julgransprudnader ens

• A.M.

Snart så....
    GRATTIS! kram!!!

• A.M.

Åh Cicci - vad skönt att allt gick bra!

Förresten - det är rätt ok att var höggravid på sommaren - men sliper mecka med att knyta skor/sätta på sig stövlar osv, kan glida runt i fin klänning och vara agravidvacker bara. Min son föddes 22 juli (för nio år sedan) och det var jättevarmt så man slapp således tvinga in den lille bebisen i tjorviga kläder ...

Hälsa Pick'n och pappa Smurf (såg i ett tidigare inlägg att han var tre äpplen hög )Ta hand om er!

Kram till er och alla!

• A.M.

Förresten: alkofria tips:
    ok bubbel: Schloss Boosenburg
    GOD drink: Sanbitter Dry och Sanbitter Röd (som campari ungefär)

• A.M.

hej sweetstreet:
    Kul att vara här hos er när jag hinner! Ja det är mysigt med Livia och julen och i kombination ... Det är nog därför vi skaffade det där MONSTRET till gran, i allmänt bebis-/familjeförälskerus. Idag ska vi angripa den med våra TRE ljusslingor så får vi se hur långt de räcker Hälsa New York från mig - hoppas ni har det julemysigt också. Ska ni hem till Sverige på julbesök?
    Kram

• A.M.

Va - var kan man se Jessie? Mailar ni bilder? Får jag också se?

• A.M.

Nu talar jag lite för mig själv märker jag ... Hej så länge!

• A.M.

Det är ok Cicci - jag utmålar gärna mig och mannen som Godzillafamiljen så blir det rättvist

Nu måste jag kolla bilder!

• A.M.

Det är nog fler än jag som INTE FATTAR hur man hittar några bilder på en sidan ... Alltså inte så många obehöriga att vara rädd för ...

Om ni anser mig behörig så kan väl någon vänlig själ maila en liten bruksanvisning hur jag ska klicka mig fram (vilket album t ex?) till anna@gorgeousgorilla.com
    Om ni vill och jag kan så kan jag lägga ut en bild på mig också ...
    Kram

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???