När märker man av att man är...GRAVID???
Heeej på er!
Det tar ju en stund att försöka läsa lite så att man förstår vad det är som händer i tråden. Har haft väldigt mycket att göra och då blir det svårt att hinna skriva här *suck och snyft*
Mindre, jag säger ingenting om droppelidropp, men jag håller alla tummar och tår! Hoppas att det finns en lite böna i din mage. Du får kanske ta och dricka lite vin imorgon, det har ju våra plussare Frullan och Cicci gjort och fick sina små fina pluss som vi längtar efter. Låter nästan som en tradition :)
Frullan, hoppas att du kan komma imorgon, vad vore en lördagsträff utan dig och Boris?
Har i princip inga symptom inför BIM. Brösten är lite ömma, de har varit superömma vid ÄL och det är väl det lilla som är kvar av den... annars så känner jag ingenting. Konstigt eftersom förra BIM var annorlunda och jag kände massor. Men jag fattar ingenting längre :) har lagt ner förväntningar och förhoppningar att det här ska funka på naturlig väg och det känns ok. Börjat planera vad jag kan göra på hösten, typ läsa hundra tusen extrakurser, skaffa jobb, hobby, hund, you name it. Om det inte kommer några barn återfaller jag till mitt egoistiska liv med fokus på mig själv *ironiskt*