• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Sweetstreet, Hörde de av sig någon gång, slapp du prata med gyn när du hade massa folk omkring dig? Håller tummarna inför ditt besök!
    FruL, Är det redan dags för vul? Vad snabbt det går! Hoppas att du får se Boris i all härlighet!
    Storasystern, Med hormontabletternas hjälp kommer du med all säkerhet få en kortare cykel och bli gravid på nolltid.
    Koko, Nu är det inte många månader kvar! Härda ut så kommer det något gott ur det. Tummen upp för dig!
    Lapinette, Ha en härlig semester och jag hoppas att den leder till en semesterbebis!

• Page

Ojojoj?busy, busy, busy?hemmafrun har varit mycket upptagen med mycket viktiga saker. Visst är träningsvärken hemsk men jag kan förflytta mig från soffan till datorn. På väldigt stela ben, försöker undvika att börja på knäna. Under frånvarodagarna har jag speglat mig i olika vinklar iklädd?ja, ni vet vad! Sugit in magen, pressat ihop armarna (de får mer volym då) och putat med baken, för att komma fram till den mest smickrande ställningen. Jag har även haft tid för att klämma otaliga sluta-med-p-piller-finnar och räkna nya rynkor. Närå, så illa är det inte, har besök.

Lapinette, Usch, det är hundra år till BIM. Minst 20 dagar! Och ja, FruL, jag ska besöka gyn inom kort (mars). Vem vet, vi har kanske ett dubbelt problem?

Mindre, Aha, styrketränar du förutom spinningen? Duktigt!!! Vad är det jag hör angående de rosa dropparna?? Men det är fortfarande inte osannolikt att det är en liten på g! Hoppas, hoppas, hoppas!!

FruL, En hundvalp? Guuu, så sött! Men minst lika jobbigt som ett barn! Förresten, hoppas att du inte dog av ensamhet utan man och husgudarna.

CicciL, Jag vet att du är lugn angående din vikt eller snarare brist på viktökning så jag vill bara berätta att en av mina kompisar som var mycket smal inte heller gick upp så mycket i början. Hennes mage var plattare i 4.e månaden än min är i normaltillstånd.
    Var försiktig med katrinplommonen?hehehe, jag åt en halv burk en gång och det resulterade i en timme på toa.

Sweet, Tid i slutet av april? Det är ju evigheter dit. Hoppas att du får en ?snarare? tid av din PCP. Men du har i alla fall tagit steget nu och ringt!

Start september, Inte illa att lyckas pricka böjen. Nu gäller det bara att knipa, vänta och hoppas!

Muggles, En korsett fram till lönesamtalet?? Eller klaga högljutt på arbetet att du har gått upp såååå mycket i vikt efter jul, det kan kanske vara en bra undanmanöver.

Var är Jessie76? Nu när jag läser ganska många inlägg på raken märker jag att hon inte har varit här på ett tag. Eller så har jag missat det (?).

Koko och Sweet, Äh Kuba som Kuba, gratissemester ju!

• Page

Jag såg en dokumentär i går om hur man blir gravid. Det mesta var sånt som vi har gått igenom här; bra kost, ingen nikotin och alkohol, regelbunden sex osv, men det kom upp några nya saker.

Tex att det avlas mer barn under vintern och det beror på att simmarna trivs bäst när det är svalt. Så Lapinette, låt maken gå omkring i lösa shorts i SA!

En riktig fylla dödar spermier, i värsta fall för 3 månader eftersom spermierna lever tydligen i 3 månader i kulorna. Så några vita veckor borde utökas till 3 månader. Men hur blir det med äggen då? Någon biolog som vill spekulera?

G-kraften påverkar mannens spermier så att det är mest flickspermier som överlever. Någons man som är stridspilot?

• Page

Är det dags snart att skapa en ny tråd? Snälla länka till den nya i fall ni byter namn.

Ha en fantastisk helg allihopa och en trivsam fika på lördag. Vi som inte kan närvara kan väl ta en mental fika ihop med er. Hmm, för Sweet blir det väl frukost.

• Page

Hallå alla!

Mindre, är det BIM nu på torsdag eller var det i torsdags? Det blir ju allt mer spännande!

• Page

Muggles, Hade du den svarta klänningen med silverdetaljer på bröllopet?

• Page

Mindre, prova att hänga upp en blöt handduk på elementet, det borde fukta upp luften en aning.

• Page

Muggles, Åh, en dansande man, jag blir så avis!

CicciL, Hur mycket har du gått upp i vikt? Någon markant ökning nu inför kontrollen?

• Page

Hehehe, chefen kommer nog bli fuktig i byxan!

• Page

När kan man se vilket kön det är? Vilken vecka alltså...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???