Ojojoj?busy, busy, busy?hemmafrun har varit mycket upptagen med mycket viktiga saker. Visst är träningsvärken hemsk men jag kan förflytta mig från soffan till datorn. På väldigt stela ben, försöker undvika att börja på knäna. Under frånvarodagarna har jag speglat mig i olika vinklar iklädd?ja, ni vet vad! Sugit in magen, pressat ihop armarna (de får mer volym då) och putat med baken, för att komma fram till den mest smickrande ställningen. Jag har även haft tid för att klämma otaliga sluta-med-p-piller-finnar och räkna nya rynkor. Närå, så illa är det inte, har besök.
Lapinette, Usch, det är hundra år till BIM. Minst 20 dagar! Och ja, FruL, jag ska besöka gyn inom kort (mars). Vem vet, vi har kanske ett dubbelt problem?
Mindre, Aha, styrketränar du förutom spinningen? Duktigt!!! Vad är det jag hör angående de rosa dropparna?? Men det är fortfarande inte osannolikt att det är en liten på g! Hoppas, hoppas, hoppas!!
FruL, En hundvalp? Guuu, så sött! Men minst lika jobbigt som ett barn! Förresten, hoppas att du inte dog av ensamhet utan man och husgudarna.
CicciL, Jag vet att du är lugn angående din vikt eller snarare brist på viktökning så jag vill bara berätta att en av mina kompisar som var mycket smal inte heller gick upp så mycket i början. Hennes mage var plattare i 4.e månaden än min är i normaltillstånd.
Var försiktig med katrinplommonen?hehehe, jag åt en halv burk en gång och det resulterade i en timme på toa.
Sweet, Tid i slutet av april? Det är ju evigheter dit. Hoppas att du får en ?snarare? tid av din PCP. Men du har i alla fall tagit steget nu och ringt!
Start september, Inte illa att lyckas pricka böjen. Nu gäller det bara att knipa, vänta och hoppas!
Muggles, En korsett fram till lönesamtalet?? Eller klaga högljutt på arbetet att du har gått upp såååå mycket i vikt efter jul, det kan kanske vara en bra undanmanöver.
Var är Jessie76? Nu när jag läser ganska många inlägg på raken märker jag att hon inte har varit här på ett tag. Eller så har jag missat det (?).
Koko och Sweet, Äh Kuba som Kuba, gratissemester ju!