När märker man av att man är...GRAVID???
Dags för lunch snart Sweet? Har det lugnat ned sig med jobbet?
Har du hunnit ringa än? (tjat, tjat)
Dags för lunch snart Sweet? Har det lugnat ned sig med jobbet?
Har du hunnit ringa än? (tjat, tjat)
Jag måste bara säga att jag beundrar alla som tränar regelbundet! Vilket jobb!
Ja, det kanske är så "enkelt" att man behöver lite extrahormoner!
Surt när de inte svarar. När man väl bestämmer sig vill man att det ska hända NU!
Jag är på dag 10 i min cykel...ååh, vad det går långsamt!
Ska du gå till den gyn som kompisen tipsade om? Hur blir det nu med försäkringar och så? Har ni någon typ av sjukvårdsförsäkring genom arbetet, som täcker gynkostnader?
Nää, sånt är privat! Hoppas att du har möjlighet att gå ifrån om de ringer under olämplig tid!
Hehehe, egentligen är det bra att jag inte har äl nu för det finns inte en chans att jag skulle orka med 6 nu! I så fall bara liggandes på rygg och "gör det du vill", jag kan inte spänna en muskel!
Äh, har du tränat tidigare så kommer det säkert gå lättare än du tror.
Dessutom är även tanborst6 en bra träning! Och det har vi alla mycket av!
När jag läser om era boendekostnader blir jag allt mer säker på att jag aldrig vill lämna min lägenhet! 12 000 och mer varje månad? Jag bor i för sig i en håla men det är bra pendlingsmöjligheter härifrån så det känns inte som om man bor i världens ände!
Vi bor för den nätta summan av 2300/mån! Med varmgarage!
Ja, USA verkar vara en djungel av försäkringar! Eller så fungerar det så i resten av världen också och vi har det rätt soft i Sverige.
Nu skriker magen efter mat.
Lycka till Sweet, hoppas att de ringer tillbaka till dig snart! Och att du får tid så snart som möjligt!