• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Gillar inte snippa heller! Det kännas som om man har gjort om snopp till något feminint.

• Page

Hårdrockstexter är också humor!!!! Tänk vad vissa gamla gubbar kan skriva töntiga texter. Tack och lov för black metal, jag har inte lärt mig att tyda growlande!

• Page

Honungsjohanna, Alla här är så sjukt trevliga så man behöver inte oroa sig för att stå i ett hörn och skämmas. Bara man kommer över alla skumma förkortningar...Det var nog så jag "öppnade" munnen; jag fick inte med mig all info för att jag fattade inte vad förkortningarna stod för.

• Page

Hahaha Sweet! Jag gillar viss country också. Sånt som jag hörde i min barndom tex Kenny och Dolly.

Jag får kanske satsa på något jätteäckligt, typ åderpåle och grottan *ryyyser av äckel*

Fast jag gillar igelkotten! Det ska jag genast ta i bruk!

• Page

Ja, jag är absolut gravid nu. Illamående (för mycket protein??), gasig (mycket mat) och ont i magen och korsryggen (träningsvärk). Vad annars? Det måste vara ett plus på gång!!

• Page

Du är ca en vecka efter mig. Jag borde få ÄL när som helst!

• Page

Typ till helgen nån gång. Lååång cykel!

• Page

33-35 dagar. har inte du ngt liknande?

• Page

Hahaha, jag har ju redan gjort en analys på dig så du behöver inte oroa dig att igelkotten dyker upp där!

• Page

Hmmm...jag är "spretig". Punkaren??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???