När märker man av att man är...GRAVID???
Gillar inte snippa heller! Det kännas som om man har gjort om snopp till något feminint.
Gillar inte snippa heller! Det kännas som om man har gjort om snopp till något feminint.
Hårdrockstexter är också humor!!!! Tänk vad vissa gamla gubbar kan skriva töntiga texter. Tack och lov för black metal, jag har inte lärt mig att tyda growlande!
Honungsjohanna, Alla här är så sjukt trevliga så man behöver inte oroa sig för att stå i ett hörn och skämmas. Bara man kommer över alla skumma förkortningar...Det var nog så jag "öppnade" munnen; jag fick inte med mig all info för att jag fattade inte vad förkortningarna stod för.
Hahaha Sweet! Jag gillar viss country också. Sånt som jag hörde i min barndom tex Kenny och Dolly.
Jag får kanske satsa på något jätteäckligt, typ åderpåle och grottan *ryyyser av äckel*
Fast jag gillar igelkotten! Det ska jag genast ta i bruk!
Ja, jag är absolut gravid nu. Illamående (för mycket protein??), gasig (mycket mat) och ont i magen och korsryggen (träningsvärk). Vad annars? Det måste vara ett plus på gång!!
Du är ca en vecka efter mig. Jag borde få ÄL när som helst!
Typ till helgen nån gång. Lååång cykel!
33-35 dagar. har inte du ngt liknande?
Hahaha, jag har ju redan gjort en analys på dig så du behöver inte oroa dig att igelkotten dyker upp där!
Hmmm...jag är "spretig". Punkaren??