• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Frejis förresten, har du lust att gå på Doktor Glas i mars? Funderar på att gå men är inte säker att jag får med mig någon.

Hmm, efter mars kommer ju april och din disputation. Du har kanske tillräckligt med ångest för att klara av Gregorius?

• Page

Frejis, Jag har faktiskt inte läst Ohlssons "Gregorius" än. *erkänner*

" Krister Henriksson tolkar ensam triangeldramat mellan doktor Glas, pastor Gregorius och hans fru Helga- och njuter av det"
    Jag tänkte den 27 mars, Vasateatern. Kostar ca 300 kr.

• Page

Sweet, förresten, glömde skriva att jag gillar musikaler också! Hahaha, människor som sjunger dialoger...skitkul!!

• Page

FruL, Det är ungefär lika viktigt som att säga att man gillar musikaler!

Hahaha, jag kan ha på Jesus Christ superstar på när jag städar. Gillar 70-tals soundet! Och wacka-wacka gitarrer *fnissar förtjust*

• Page

Någon opera har jag aldrig varit på men det måste jag bara göra snart. Måste dock "plugga" på lite innan så att jag kan njuta till fullo. Förslag till en nybörjar opera?

Såg dock en gång i tiden en uppsättning av Carmina Burana och den var sjukt bra! Körmusik är också ballt!

• Page

Slipper jag Carola så kan jag klara av det mesta, jag har också mina gränser! Men banal handling tillhör på något sätt...ett måste!

Gillar skarpt musikalavsnittet av Buffy (när jag hade garvat klart)!!

• Page

Ladda ned på nätet FruL!! "Once more with feeling" heter avsnittet. Det är så härligt pinsamt i början men när man har sett det flera gånger blir det riktigt bra!

• Page

Vi är alla fixerade Start september...om det får dig känna lite bättre!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???