När märker man av att man är...GRAVID???
Har du börjat knapra bisolvon än?
Har du börjat knapra bisolvon än?
Hehehe, ja, jag har tur. Katten bryr sig inte nämnvärt om skrattattacker och maken pysslar med bilen just nu.
Jorrå, har köpt upp halva apotekets sortiment!
Hahaha...låtsades att vara jättetäpt i näsan dessutom. Det kändes som om ALLA på apoteket förstod vad jag skulle göra med mina bisolvon.
Förresten...du som kan sånt. Tror du att det är möjligt att öka på soldatproduktionen genom "retning"? Dvs påbörja utan själva finalen? Maken påstår att han har läst det på nätet men jag hittar inte det påstådda och det låter dessutom orimligt. Kanske att själva vätskan kan öka men simmarna??
Var tvungen att stänga ned sidan snabbt *skäms*. Maken kom hem och jag kände mig påkommen med något förbjudet. Han vet ifs att jag hänger här...ville nog inte att han skulle se min diskussion om spermier.
Nä, jag behövde inte sminka min näsa röd, den blir naturligt röd när jag befinner mig i kyla. Dessutom blir den alltid snorig av temperaturförändringar...men jag lyckades få in en rätt så trovärdig täppt inandning när jag skulle betala tabletterna.
Hmm..."ladda en gel". Undrar hur det går till på ett labb egentligen...centrifuger hmmm *fantiserar en stund*
Har du en vit rock på dig?
Måste bara dela med mig av fler sjuka saker. maken klippte sig kort i går och jag grinade typ i tio minuter. Fy, hur kan man fästa sig så vid hår?? Blir man lite konstig vid ÄL också!
Känner mig lite som en hormonstinn tonåring efter att ha slutat med p-piller. Inget fungerar som vanligt och humöret har ändrats drastiskt. Jag önskar bara att mina nojor och allmänna domedagsinställning försvann.
Undrar om Lapinette har sett några pingviner än? Eller var det FruL som skulle titta på dem? När åker du förresten?
Själv har jag lite mer än 3 veckor på mig att få en tvättbrädemage och J-Lo rumpa! Hahaha! *fantiserar igen*