Inlägg från: BrudSommar2006 |Visa alla inlägg
  • BrudSommar2006

När märker man av att man är...GRAVID???

Tror ni sade 2:a advent, den tionde, för er nästa träff?

• BrudSommar2006

Ja vad det gäller att dricka så är jag inget bra sällskap tyvärr, vad sägs om nästa träff i juni??? Kan eventuellt bidra med ett glatt humör om jag tagit mina tabletter så att jag inte mår alltför illa... Fast lördagar ser ut att vara bättre för min del än söndagar de närmsta helgerna men bestäm ni som faktiskt kan dricka så kanske man får vara med på ett hörn sedan om ni är på det humöret.

• BrudSommar2006

Hoppas hon han klart innan i måndags då, de hade ju ingen barnvakt till äldsta barnet den här veckan har jag för mig.

Dags att gå hem!

• BrudSommar2006

Det här låter ju spännande, helt plötsligt kan det vara flera stycken plus på gång!

start september - jag har fått Lergigan, antihistaminer, som starkare åksjuketabletter ungefär, skrivs ofta ut till graviditetsillamående. De rekommenderar att man provar receptfria Postafen på apoteket först men jag blev bara sjukare av dem. Man behöver inte vänta tills man har tid hos BM, det är bara att gå till sin vanliga husläkare.

• BrudSommar2006

Ja, gör som alla säger och ta CBs test, men ta de digitala som Moppy föreslår. Annars kan man stirra sig blind på svaga streck som kanske eller kanske inte finns och så får man i alla fall testa igen.

• BrudSommar2006

Jag testade själv. Ingen idé att få upp hans förhoppningar också gång på gång bara för att jag får för mig att testa tänkte jag. Men har man haft så mycket tålamod att man lyckats gå en bra bit över BIM utan att testa så känns det ju betydligt säkrare att det faktiskt kan vara något, då kanske det känns mer rätt att avläsa tillsammans?

• BrudSommar2006

Det var väl flyttstressen som var orsaken den här gången Lapinette, det blir säkert bättre med julmyset framöver.

• BrudSommar2006

Vi har också badkar och vi skulle absolut halka och slå halvt ihjäl oss. Om man dessutom är en kort och en väldigt lång känns det rent livsfarligt!

• BrudSommar2006

Grattis AM och vilken tur att ni hann innan barnvakten försvann!!

Dags att gå hem nu.

• BrudSommar2006

Ja, saftglögg kanske inte är så dumt. Man vänjer sig väl, jag trodde att jag skulle sakna ett glas vin men nu luktar vin så otroligt illa att jag undrar hur jag någonsin kan ha tyckt att det varit gott. Märkligt det där.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???