Summan av allt fortsätter
Lyssnar på "Got to get" med Leila K, fortfarande en grym låt! Mannen putsar skor i takt. Diskmaskinen hummar tryggt i bakgrunden. Och... mmm, Lionel Richie, All night Long. Lapinette, har du hunnit gå på Michel's söndags-BP på SATS City än? Han brukar spela just den här låten och mannen och jag dör alltid en smula.
Vi kom för övrigt precis hem från träning, jag körde styrka, mannen spann. Och, som om den gigantiska konspirationen med Tiffany's-butiken bredvid rulltrappan till gymmet inte vore nog, så har de öppnat en Anna Sui-butik två våningar upp. Blev färdig väldigt snabbt och skyndade dit... men insåg att jag dessvärre vuxit ifrån Anna Sui. Mannen och jag möttes nere i hermes-butiken där jag bland annat klappade på en duvgrå "Bolide"-väska, såååå söt! Provade också ett par orange skinnhandskar med små hängande snoddar och ett löst, ovalt hermes-emblem... känner att jag börjar bli lite väl specifik nu. Ska i alla fall inte ha dem. Det jag behöver mest just nu, är en weekendtripp i bergen, med undersköna promenader, god man och djup sömn i vår lilla Radisson-villa. Det blir redan nästa helg! Nu ska jag gå och snubbla över en kam för vi ska ut och äta med våra vänner.
I morse gick vi för övrigt en sväng till skräddaren med mannens byxor, på vägen träffade vi drösvis med folk som vi känner. Alla bor i området och brunchar på samma kafé. Eftersom jag har lov ska jag ta macen under armen och knata dit måndag morgon för att - jobba! Var länge sedan nu. Har negligerat hemsidan som jag faktiskt har månadslön för att snickra på.
Hur är er lördag?
Kram, G