• Jämtlandstaus

Östersund/Jämtland 2007

Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp

Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund

• Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007
  • Kat77

Marskatt
    Den ser jättefin ut.. Ska ta en sväng till Wedemarks i dagarna!
    Du var jättefin i håret by the way :)

• An1

Marskatt,
    Snälla skicka namn på hon som sminkade dig, annyy_uk@yahoo.co.uk
    Tack!

Jag söker med ljus å lyckta efter nån som kan sminka, nån som har något tips? Gärna nån som kan tänka sig att resa, vill nämligen helst inte åka till östersund själv på bröllopsdagen...alla tips välkomnas! :) tack.

• Marskatt

Kat77
    Tack! Vad snäll du är!

An1
    Har mejlat dig!

• theswede

Marskatt

Nu har jag skaffat frissa. Det blir samma som du hade. Mamma ringde och hörde om hon hade tid. Hon som sminkade ska ha semester då, så jag får skaffa någon annan. Det känns bra att ha frissan avklarad, du var väldigt fin i håret. Du verkar lyckligt lottad när det gäller hår anyway... Jag har inte alls så där tjockt och fint hår, men något ska vi nog få till. Tusen tack för tipset

• Marskatt

theswede
    Nämen vad kul! När gifter du dig då?! Blev lite nyfiken ju...

• theswede

Marskatt

Vi gifter oss den 21a Juli på Norderön. Jag var precis iväg och hämtade min ring.

• Marskatt

Javisst ja, det var ju du som skulle gifta dig i Norderön... då får vi samma festdatum i alla fall då! Vi bjuder ju våra vänner till sommarfest (eftersom de inte fick vara med på bröllopet) o det datum som festlokalen är ledig verkar vara just 21 juli! De som har lokalen talade om att just den helgen blir vi utan catering i så fall, men det ville vi ju i alla fall inte ha, så det spelade ju ingen roll för oss. Tydligen hade det spelat roll för andra som ville boka...

• Trollunge06

Hej på er!
    Någon som känner till en bra festlokal i Östersund/Frösön? Stocketitt är fullbokat och Lignellsalen på Jamtli preliminärbokad vårt datum, så nu behöver jag tips! Vi ska ha catering så det måste vara en lokal man får hyra utan att mat ska ingå.

• theswede

Marskatt
    Jag läste just att du hade Tommy Andersson som fotograf. Han har jag också bokat.Låt mej veta hur bilderna blev.

• Jämtlandstaus

trollunge - det är ett stort problem. finns inte många lokaler som man kan catera i. känner du nån frimurare kanske ni kan få vara där, men lokalen tar bara 70 pers och det är många trappor.

kommer inte på nån spontant, inte som är i östersund.

frösö sportstuga?

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007