• Jämtlandstaus

Östersund/Jämtland 2007

Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp

Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund

• Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007
  • Jämtlandstaus

tommy andersson är han bra? har han nån hemsida?
    vad får ni betala?

• Marskatt

www.taphotography.se

Han har olika paket, det vi fastnat för tar han ca 3 500 för. Då är det foto inne och ute, 4 förstoringar (20x30) o albumfotgrafier på cd-skiva, om jag nu minns rätt förstås! Mejla honom så får du säkert prislistan!

• Knyttet Andersson

Hej på er alla brudar!

Vi ska också gifta oss i Östersund eller närmare bestämt på Frösön på Stocketitt 17 mars så det börjar dra ihop sig. Vi ska också ha Tommy andersson som fotograf.
    Roligt med denna tråd!!

• Marskatt

Kul! Vi blir fler o fler!

• MrsE

Hej alla!

Ser att det redan finns en blivande brud här med i princip samma nick, lite förvirrande

Vi ska gifta oss under året men vet inte riktigt var ännu, kan lika gärna bli i någon av våra hemstäder. Däremot har vår(framför allt min) planering börjar lite smått och jag har börjat kolla på klänningar. Det lutar åt att sy upp en klänning så min fråga är; finns det någon sömmerska som någon kan rekommendera?

Någon som sytt upp här i stan och vet ungefär hur mycket det kostar i så fall?

• Mrs E

Det var verkligen förvirrande att vi bara skiljer oss åt med ett mellanslag . Jag är färdig med bröllopsplanerna och gifte mig förra mars men hänger här ändå av lite gammal vana och lite nyfikenhet.

• Marskatt

MrsE

Mahrles var ju bra förr i alla fall. Inte så himla billiga kanske, men toppservice, fina tyger o duktig sömmerska.

www.mahrles-tyger.com

• MrsE

Mrs E: det är nog bara bra att du hänger här, då kan rookisar som jag få lite tips och ideér

Jag såg att Mahrles var till salu och att det var utförsäljnig så det känns lite vanskligt att vända sig dit. Någon som sytt upp hos Ateljé Grönlunds?

• Sara Jämtland

Hallå!!
    Gifer oss den 7 juli och nu börjar det hända grejer.....Spännande.
    Vi ska göra alla inbjudningarna i helgen. Blir lite myspys med Tacos och pyssel!! Tur man har bra släkt och vänner som vill hjälpa.... Hur gör ni med Mat, vart kan vi väda oss, har kollat med kalles kök men han var upptagen, jag vill ha tips!!!! Tack på förhand.

• Marskatt

Sara
    Ni ska alltså ha catering? Var är bröllopet?

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007