• Jämtlandstaus

Östersund/Jämtland 2007

Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp

Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund

• Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007
  • Gööran

Och hur blev det där då?!:-P
    Menar en underklänning till en brudklänning.

• Fru mars

Alla verkar rörande överens om att Wedermarks är värt ett besök - vi provar med det. Ser ju ut att ha smaskiga tårtor på hemsidan också Jag återkommer med vad det blir för sort (och färg!).

Gööran: Vet tyvärr inget om underklänningar i Österdund...

Jamsan: det är min sambo som haft kontakt med bandet, tar reda på lite mer om vad som är överenskommet. Och så får du självklart en rapport från deras konsert!

• Marskatt

De är dessutom urgulliga på Wedemarks! Jag mejlade dem och skickade med mitt telefonnummer o så ringde de upp när de hade möjlighet så fick vi diskutera i lugn o ro. De tar gärna emot besök också om man hört av sig i förväg o bokat.

• Gööran

Marskatt
    Er tårta kommer nog att bli RIKTIGT smarrig! Du som snart ska till. Stämmer mina prisuppgifter om ca 25kr/bit?
    Dom HAR att välja på där va?
    Då när jag ringde, tyckte jag att de verkade vara otroligt trevliga....serviceminded! (som dom sa i Pistvakt).

• Marskatt

Jag vet faktiskt inte vad vår tårta kommer att kosta! Frågade inte, för det spelar inte så stor roll för oss... vi har så få gäster ändå. Måste nog fråga när jag ringer o gör klart med antal bitar o sånt...

• Fru mars

Rapportering från Östersund, spenderade hela helgen på att träffa florist, frisör, konditor (flera), kolla lokalen (...igen), proväta menyn etc. Pust! För våran del lutar det åt Edenbos för tårtleverans. De var flexibla och kom med en del egna förlag utifrån våra kanske lite speciella önskemål. Dessutom prisvärda, vilket iofs inte gör en jätteskillnad på totalsumman, men ändå...

• An1

Jag hakar på den här tråden lite grann...eftersom vi gifter oss i sommar, i Bergs kyrka :)

Har svårt att hitta rätt vigselring just nu...ingen passar. Alltså, finns jättemånga, jättefina. Men ingen passar ilag med förlovningsringen. Har kollat alla butiker i Ö-sund, så måste kanske leta vidare i Stockhom istället?

• Jämtlandstaus

An1 - vad har du för förlovningsring?

• Sara Jämtland

Hej!!!!
    Nu har vi skickat inbjudningarna, alla fick dom igår på hjärta dagen!!! Titta gärna in på våran hemsida www.saraocherik.se Inbjudan och hemsidan ser ungefär lika ut!!! Det är så skönt nu när alla vet, nu kan man prata med vem man vill om det här och när man vill.

Hur går det för er andra med planering och så... Nyfiken!!!!

Ha det bäst/ Sara

• Gööran

Sara Jämtland
    Men du...vi gick på PC samtidigt. Fast jag gick ett år över.
    Jag och min sambo gifter oss också den dagen. Coolt!
    Jag vet inte om du minns mig men jag danseade magdans och shakeade loss med en tamburin en gång....
    Tittade in på er hemsida och jösses vad fint!
    Lycka till med alla förberedelser!
    LG

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007