Östersund/Jämtland 2007
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Höll på att glömma! Jag kan verkligen rekommendera både min frisör o tjejen som sminkade mig. Frisören gick jag hos i många år innan jag flyttade från Östersund, men hon som sminkade hade jag aldrig träffat innan o hon lyckades ändå helt perfekt! Snacka om att känna in vem man är som person o sen hitta det bästa till det! Lämna mejladress om Du vill ha deras namn o arbetsplats.
marskatt - skicka mig all info du har!
jamtlandstaus@gmail.com
berätta om själva dagen då!
Marskatt
Skicka gärna till mej också. Jag letar både frisör och någon som sminkar.
theswede8@sbcglobal.net
Marskatt
vilka slags blommor hade du, hur många barn har du? Var dom med i vigseln?
Jag har fyra barn. Dom ska vara med allihop, Min son 15 och mina flickor, 13 år 4 år och 11 månader.
PS Tack för svar om frisör.
Jag hade en bollbukett med rosor i (Vendela, Blue Curiosa o cremefärgade kvistrosor) plus trachelium och murgröna. Hängde min boll i ett mörkt plommonlila sidenband o hade en sån "tofs" hängande längst ner också. De flesta blommorna köpte jag på Linnean, men de lyckades strula till det lite med blombeställningen så jag fick vänta en dag extra på blommorna, tur man fick för sig att man ville ha blommorna ett par dagar innan... Till bordsuppsättningen tog jag Vendela-rosor, köpte en 10-förpackning med Ocean Song-rosor o så fyllde jag på med trachelium o murgröna även där.
Våra barn (födda i juni -03 o juli -05) var med, sonen småsprang före oss in i kyrkan o flickan satt med farmor o farfar i kyrkbänken. Vi hade hoppats på att de skulle vara näbbar, men de fick välja själva. Flickan är ju så liten, så jag tror hon tyckte det var lite otäckt...
Förresten, Norderö Kyrka är ju fantastisk! Men lite kall på vintern... min syster konfirmerades där för ganska många år sen...
Jag konfirmerades där 1980 tror jag det var. Min son döptes där också, så det känns liksom som att det blir rätt. Min konfirmationspräst kommer hela vägen upp från södra sverige för att viga oss . Det känns jättekul.
Åh vad roligt! Ja då har du ju verkligen anknytning till den kyrkan.
Nu har vi köpt ringar. En sak till som är gjort. Tiden går så fort. Jag ska ju ha med allt härifrån Californien också. Jag ska flyga själv med mina tre döttrar en vecka innan min fästman och min son kommer.
tack snälla marskatt. har du ingen bild på buketten att maila, blev himla nyfiken på den =)