Östersund/Jämtland 2007
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Mrs E - vi får låna den
visst använde ni er av krögaren som tillhör lokalen? hur var maten, vad hade ni för meny?
har inte du lust att maila mig lite om det? skulle bli jätteglad!
jamtlandstaus@gmail.com
Jämtlandstaus, så kul! Jag mailar över lite saker i kväll, ska strax gå på möte. Vill du ha foton och bordsplacering så du ser hur vi dukade? Det är inte runda bord, men... Mailar över vårt menykort också, maten var jättegod!
Mrs E - jättegulligt, skicka allt du har
Jämtlandstaus, förlåt att det inte kom något mail igår. Jag satt och pluggade hela kvällen och nu är jag på jobbet. Fixar det ikväll istället, hoppas det är ok!
mrs E - det är lugnt
själv är jag mammaledig, så jag kan skrota vid datorn med jämna mellanrum
Nu har du fått mail Jämtlandstaus!
Tack mrs E
vad har ni tjejer för budgetar?
20 - 25 000 ungefär. Fast då är inte sommarens fest inräknad. Men allt annat i alla fall. Ser ut som att det där med fotograf fixar sig också, o då blir det snarare 20 än 25.
Någon som har bilder på Stokkesalen när den är dukad? Tänkte att det kan vara roligt att se hur det kan se ut... var ju lite tomt där när man var och tittade!
Har nog jättegamla bilder (från typ -96 eller nåt) o naturligtvis bara som papperskopior... Men salen ser helt annorlunda ut uppdukad mot när man bara tittar in i den. Stämningen gör ju en hel del också!