Östersund/Jämtland 2007
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp
Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund
Låter ju faktiskt jättebra!
Om nån undrar vart jag tar vägen emellanåt så sitter jag o skriver en fördjupningsuppgift i specialpedagogik samtidigt
Oh, en pedagog! (Själv är jag färdig lärare nu men läser fram till sommaren för utökad examen tidigare år + fritidshem)
Sanasol
Vi är jättenöjda så här långt! När gifter ni er? Tänkte att vi kan berätta mer efter 3 mars om du är intresserad.
Japp! En fritidspedagog som jobbar inom LSS!
Sanasol
Vart läser du då?
Läser i Umeå!
Marskatt: Vi gifter oss i början av nästa år någon gång, inget närmare bestämt ännu. Vi hade planerat till den 10/2 nu i år, men skjöt upp p g a skilsmässa mellan mina föräldrar, men det är roligt att hänga på och få lite idéer ändå! För gifta oss ska vi ju!
Ja visst ja! Det var ju du det, som skjutit upp det alltså. Umeå är fint, i alla fall när vi åker igenom på väg till sambons föräldrar i Norrbotten *fniss*. Själv läser jag Pedagogik B i Härnösand o då ingår 5 p specialpedagogik, vilket jag tycker är jättebra eftersom det är det jag jobbar med.
Vi ska lägga upp en sida på weddingannouncer bara vi gift oss. Hoppas få med bilder där på både kyrka, festlokal o berättelse om hur det var (plus en massa annat förstås). Men vi vill inte lägga upp den riktigt än, eftersom våra kompisar inte vet att vi ska gifta oss! Blir info om sommarfesten som vi bjuder hela bunten på också, så de får en fest de med.