• Jämtlandstaus

Östersund/Jämtland 2007

Vi som ska gifta oss i Östersund eller Jämtland under 2007 kan samlas här för att ge varann tips och hjälp

Speciellt vi som planerar på avstånd. Själv bor jag nuförtiden i Stockholm och ska planera bröllopet i Östersund

• Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007
  • Jämtlandstaus

Hur många är ni som bor i stockholm? Då kan man ju ha en jämtlands-stockholms-bröllops-träff =)

• Jämtlandstaus

sanasol - jag är ute efter precis detsamma verkar hopplöst.

• LillaBu

Hallå allihop!

Va kul att så många planerar gifta sig i Östersund!!

Vilken typ av underhållning har ni tänkt er och i vilken prisklass? Jag bor i östersund och har sett många olika coverband...så bara tala om vilken sorts musik så kan jag luska lite.

• Marskatt

Sanasol

Har du kollat med Rådhuset? Jag har varit på fest där förut, men det är ju iofs ett antal år sen. Det är lite knasigt med köket där om jag minns rätt, men med en bra cateringfirma så ska det väl inte vara något problem ändå.

• Sanasol

Jämtlandstaus: Åh, säg till om något bra dyker upp! Tycker att det verkar som att privatpersoner inte får hyra de ställen som verkar bra...

Marskatt: Nej, det har jag inte hört något om, hade ingen aning om att man kunde ha fest där. Kan ju vara värt att kolla upp!

• Marskatt

För några år sen var det som sagt var inga problem alls, o jag hörde om nån som hyrt en av salarna i Rådhuset (av Tempelriddarna?) ganska nyligen, men de kanske hade kontakter med dem annars...

• Sanasol

Okej, vem bör man kontakta om det tror du?

• Marskatt

Prova med att kontakta Östersunds kommun, 063-14 30 00 o hör vem du ska fråga, det borde de ju veta i växeln.

Såg förresten just att det är frimurarna (Arcturus) som har en sal i Rådhuset, rätt ska väl va rätt!

Sen har du ju Temperance, o så hyr de väl ut mässen på gamla I5 numera?

• Edsåsen

Hej alla!
    Här kommer en fru som tittar in ibland.
    Vi hade ett band som hette Två Blå på vårt bröllop och de var kanonbra.
    Här kommer länk:
    www.wiklanders.com/tb/index.html

Vi är kanonnöjda.

Hoppas det går bra för alla...

• Jamsan

Edsåsen
    Vilket pris tog dom? Spelade dom "disco"-dansvänlig musik? Kanske nån schlager och lite hits?

Svar på tråden Östersund/Jämtland 2007