• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lycka till på högskoleprovet nu allihopa som ska gnugga geniknölarna!! ;) :)

• madlin

brud nästa år:
    080808, ni då? :)

• madlin

Jag blir k-n-ä-p-p!
    Är världens klantigaste, har surfat runt på alla diverse högskoleprogram för att leta efter nåt som faller mig i intresset. Hittade 3 program varav ett jag inte hade behörighet på..

Idag skulle jag leta upp de två programmen jag har behörighet på - men hittade bara en!? Efter mycket om o men förstod jag varför.. När jag sökte klickade jag ju i "enbart distans" i sökformuläret.

Åh... då är ett program inte på distans. :( Tur jag inte hunnit sökt ännu då!

Så frågan är hur pass ofta man är i skolan? Har 10 mil enkel resa och blir mer eller mindre tvungen att ta bilen. Är det studievägledaren för programmet man ska fråga hur pass mycket skoltid det är eller?

• madlin

Det där grejar du Naura! Heja heja!! :)

• madlin

~Norrsken~:
    Jo jag förstår hur du menar! Vägen mellan min ort och högskoleorten är inge bra alls, vill verkligen inte pendla som ett gehu fram och tillbaka. Man måste ju tänka ekonomiskt med, buss går inte emellan och tåg blir alldeles för krångligt.

Stod ingen som programansvarig, men några nummer till olika studievägledare iallafall. Dock kontaktbara enbart Fredagar. Så blir ju inte mycket klokare förräns dess då.

Så surt de känns!

• madlin

~Norrsken~:
    Ja... bara det att jag kom på att de är ju röd dag på Fredag, Långfredag ju!
    Nu blir jag ute i sista stund igen!

• madlin

Oj så mycket godis! :o

Jag är såååååå godissugen! Imorgon ska jag äntligen köpa massa påskgodis o fylla påskäggen med. Mums!

• madlin

Jag är hungriiiiiig!

Och inte blir det bättre av att man sitter o läser igenom en massa meny och bufféförslag på cateringen vi ringt o frågat offert på.

Tur maten strax är färdig i ugnen, annars äter jag snart upp offert och idépappret *hrm*

• madlin

~Norrsken~:
    Fusk med pizza!
    Åh.. buss från Arlanda ända till Skellefteå låter inte så lockande....

Lucy_:
    Ja nu blev magen nöjd iallafall. Hemskt o vara sådär hungrig, panikhungrig :S

• madlin

Lucy_:
    Lät ju riktigt gott! Gjort den själv?
    Här blev de en matpaj, slängde i broccoli och tärnad fläskfilé som blev kvar sen vi grillade förut.

• madlin

Lucy_: Så roligt! Hoppas du är nöjd med klänningen!

~Norrsken~: Grattis eller vad säger man? *s*

• madlin

om några dagar stänger den här tråden.. kanske ska vi fräscha till listan lite? kan spara alla nya och uppa en ny tråd sen när alla hojtat upp nya datum, nya par som tillkommit osv?

• madlin

jag har ju både bröllopsblogg och "bröllopssida" - dock har jag inte gjort mycket åt bröllopsidan... så vilken ska jag då välja?

Ska ju köpa domän o knacka ihop en sida åt oss till hösten/vintern - då borde man ju ha tid o sitta vid datorn igen *ler*

• madlin

Här är jag! Fast nu ska jag gå o sussa, somnar nästan sittandes...

~Norrsken~ - det fick bli min bröllopsblogg bara. Gillar inte weddingannouncer & gammanmallarna - så tänker inte fortsätta på min påbörjade där utan fixar iordning egen hemsida senare.
    Till listan:

8/8 madlin - Linda 25 år & Jerpa 26 år.
    linjer.blogspot.com/

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare