2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Snart_FruL - iofs, man får mötas på vägen med besluten. Lite krångligt ibland, men ni kommer klara det! Kan ni inte vända på låtarna då?
Snart_FruL - iofs, man får mötas på vägen med besluten. Lite krångligt ibland, men ni kommer klara det! Kan ni inte vända på låtarna då?
Snart_FruL - tänkte inte på att det var en låt med lite fart i.. vad svårt. Din m2b får blunda för texten *ler*
drömbrud - kul att han engagerar sig så iallafall, själv har jag ännu inte berättat för någon av mina föräldrar - det är ju ändå ett bra tag dit så ändåså. Jag kommer neka min mamma om hon erbjuder sig, oavsett hur mycket hon än vill. Hihi!
Vi fick inte heller någon/några förlovningspresenter - det enda jag kan minnas (förlovade oss julen '03) är att vi fick ett grattiskort av svärmor med en söt kärleksdikt om att ta hand om varann och vårde kärleken.
Trodde inte ens man gav presenter då när man förlovat sig så det var verkligen inget vi förväntade oss att få heller.
Vilka fina kort drömbrud! Var ju en jättebra sida om man vill ha allt stilenligt med program, kort osv.. Hm......
Lucy_ - du tror inte vi blir nyfis nu eller??! *hihi*
.
.
.
.
En annan sitter o väntar på kvällsmaten ska bli färdig i ugnen, NÅGOT hungrig. Suttit o tittat igenom cateringar o menyförslag.. Det hjälper ju bra mot hunger menar jag? Kom ingen vart för det!
Anja74 - nej va trist! Annette har säkert mycket o göra - hoppas hon snart slänger iväg bilderna till dig.
Näe man blir sådär nipprig o vill att det ska gå undan *ler* Vad var de för klänning du väntade bilder på?
Anja74 - va kul! Det var den första klänningen jag föll för, den är ju verkligen sååå fin! Så förstår att du trånar!
Men va trevligt! NOOOOOOT!
Startade om den bärbara för den var så seg, så öppnar man webläsaren igen och ALLA länkar, bokmärken är borta! Finns ingenstans..
Jag som sparat massor av idéer o tips till bröllopet, känns ju jätteroligt.. :( :(
Nattsuddar, kan verkligen inte sova :( Tur jag är ledig imorgon!
Anja - tips, fixa ett yahoomail-konto! Där kan man ta emot stora filer och man har 1 gb i utrymme. Så synd att du inte fått sett klänningen (ja bilderna då) ännu.
Jag håller mig på min kant här inne i den här tråden då jag inte tycker man kommer in här på nåt bra vis. Får ju ingen respons hur jag än skriver så :D
Därför är jag tyster. Mest läser ibland när jag är inne.