• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Men det är bara det att jag redan börjat lessnat, man tappar lusten att skriva nåt när man inte får nåt tillbaka liksom. Tar absolut inte det personligt, tycker bara det är tråkigt när man ändå hittat en tråd där alla har nåt gemensamt. :D

• madlin

Så söta ni är! Ni verkar ju vara ett sammansvetsat litet tjejgäng här inne sen början, det brukar vara svårt o baxa sig in då - helt förståeligt. Vill ju inte verka gnällig eller så, utan jag är väldigt rak på sak o säger vad jag tycker :)

Lucy_: Vi gifter oss 080808 i södra Dalarna, lite efter er med andra ord - ni smiter ju före i kön! *ler*

InaHjärtaAdam: Hm.. just nu har jag inga funderingar. Hade förut men är alldeles för jäktad att tänka just nu :S Men kommer nåt ska jag hojta!

vårbrud2008: Falsk krupp, fy.. Hoppas han mår bättre nu iallafall. Och GRATTIS på födelsedagen!!!!!

• madlin

Lucy_: Klart ni ska tuta o köra! Har ni planerat mycket o så innan så också?

vårbrud2008: Min sladdlillebror hade falsk krupp när han var liten, hemskt och se när de får så svårt o andas :( Inget man önskar någon annan!!

Jag ska beställa klänning från Millybridal precis som Ina. Men lite väl tidigt för det än kanske... men de finns mycket fint där!

• madlin

Tusan så ni tjattrar tjejer!! Jag var ju in här för bara några timmar sen o ni tjötat bort flera sidor *s* Hänger inte meeeeeeed!

Nu har vi haft gäster o middag o hela baletten. Uuuh, nu vill jag bara stoppa om mig men lovat svärföräldrarna att hämta dom på 50årsfest inatt :S Ja, ja..... får väl sitta o bröllopssurfa lite ;)

Kul o se lite nya nick här med! Vi får tränga ihop oss här inne :D

• madlin

syster_Kristin: HEJ! *vinkar till* Jo, de är nog lätt... alldeles FÖR lätt att slå ihjäl tmmar framför datorn.

Sov så gott!!

• madlin

Godnatt alla ni som gått o sussa. En annan väntar fortfarande på samtal för att jag ska hämta, de har tydligen skoj på festen..

Kan bara hålla med Helmborn2B! Ni som ska gifta er i början skulle bara våga lämna oss sen när ni har erat "överstökat". Vilka ska vi då fråga?

• madlin

Anja74: Det blev inte förräns 2.30! Men dock fick jag sovmorgon fram till 11 så det var väl okej då *ler*

Ja, inte för jag tog illa vid mig att man "glöms" bort i trådarna här, utan jag mest tyckte det var trist att man aldrig fick respons när man väl frågade något eller skrev något annat. Men de är väl så, man ska nog sticka ut mer. Fast lite svårt när man inte hinner sitta här längre stunder och så :)

Trots rabatten på klänningen din är väl priset det bästa om du satt gränsen på 5-6000.. ja... har du inte tänkt tanken att sy upp en kopia då på ex. Millybridal?

• madlin

Lucy_: Jajjamen! Ska beställa från Milly, har mer eller mindre bestämt mig för en Samantha - ska dock låta sy dit axelband (tunna). Vet inte hur jag ska göra med släpet, om det ska få vara så eller korta ner det lite mer. Du då?! :D

Vet en som beställt tärnklänningar färifrån och kvalitén på tyget är riktigt bra. En av klänningarna var väl lite slarvigt gjord - småsaker som trådar som hängde ur ur sömmar varstans men som är enkelt o fixa själv med nål. Det kan jag lätt ta för de priserna man ger så. Välsytt för övrigt om man bortsåg från de där skarvtrådarna här o där.

• madlin

Kikar mest in en snabbis o inser att jag måste plöja 15 sidor för att hänga med. Mja... får ta de imorgon istället - jag är HELT JÄKLA SLUT efter en heldag med shopping, shopping och.. shopping! Nu är jag fattigare med många kläder rikare.

Och nu har fästmannen (ha ha, tycker de låter så fult!) lovat att massera mina fötter nu när jag är nybadad och allt. Sen lockar sängen......

Synes imorgon flickor! Godnatt!

• madlin

Pust pust, skummat igenom här iallafall. Ont i huvudet idag, känner mig bakis! Hhaha!

Lucy_: Ja massor av fynd, hittade väldigt mycket kläder på rea - även ett par ursnygga stövlar endast 175:-!! Jättenöjd!

Anja74: Shoppingdagen igår var så skoj! Behövligt också att köpa de man ville och så med, lyxigt! :D Roligt att överraskningskvällen blev lyckad!! Söt blivande fru han har ;)

sajber.pillan: jaa, gårdagen var verkligen inte helt fel! Jättemör idag *harkel*

InaHjärtarAdam: grattis till det vinnande budet på klänningen! Vilken söt!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare