• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Angående tid för vigseln... Inget vi pratat om än - men det låter bäst 15.00 - lokalen är ju bara 2 stenkast bort så festen kommer ju hålla på bra länge ändå.

Undrar när våra nya förlovningsringar kommer? Ja, och vigselringarna!! Måste ringa o höra efter - vill ha hem på momangen!

• madlin

Oj, va oaktiv jag är här inne, har inte stinget o tänka bröllop just nu.

Noll koll, men vilka bröllopstidningar har kommit ut? Bra, dåliga?

• madlin

InaHjärtarAdam: tack för tipset, ska köpa amelias bröllopstidning då - för det där dukningstipset med grönsaker lockade inte nå speciellt! Haahaha!!

• madlin

Svartpepparkorn?! Har bara hört talas om att man sväljer vitpepparkorn jag *s* Tokigt!

• madlin

Spännande! Idag fick jag besked att ringarna vi beställt kommit till vårat postkontor :D :D

Eftersom paketet står på sambon så får vi vänta till imorgon o hämta ut de 4 ringarna. (han jobbar eftermiddag)

Nu sitter jag här o blir nervös över att de inte ser ut som vi beställt dom, eller att de inte passar :o Tänk om?!

• madlin

Lucy_: Jo iofs, man är man nojig så är man! Vore skönt o slippa krångla med att fixa till dom ytterligare.

~Norrsken~: Så synd att sambon hann till jobbet innan jag fick lappen bara :( Ha de så skönt nu över helgen!!

Anja74: hihi, många frågor från dig!! :D Jo, vi beställde nya förlovningsringar också då vi vill matcha vigselringarna (ja jag då, sambon kommer bara ha vigselringen sen). Ingen sida tyvärr, men ska försöka mig på o fota dom sen!
    Nog är jag nyfiken som tusan, men jag försöker pyssla med annat här hemma ;) Sambon har inte tid att komma ifrån innan posten stänger, så himla synd! Men vi får hämta dom tillsammans imorgon o testa dom när vi har mer tid tillsammans. Trist o stressa ju!
    Osis med din förlovningsring!! :( Du får förminska den sen då när du stannat i vikt, helskotta det där. Drömt mardrömmar om att bara för vi beställer vigselringar nu så kommer mina fingrar bli tjockare och sambons smalare. (jag försöker gå upp lite i vikt, och sambon ner)

• madlin

Ja det verkar inte vara nå drag här, har (och är) varit off - lägenheten håller på o renoveras och tiden går åt till det istället för att drömma sig bort.

• madlin

Menyn låter ju bra! Förrätten skulle jag inte tacka nej till just nu *mm*

• madlin

gica, du gör ju mig hungrig ju när du lägger ut sånt där här! *s* Tårtor också! GAH!

För egen del har vi inte tänkt så långt om vi ska ha meny eller buffé, men bröllopstårtan är "klar" - har en tjej i samma stad som oss som gör tårtor på sin fritid. Snubblade över henne på en community och såg hennes tårtbilder, jätteduktig! Så har kontaktat henne och kommer få ett bra pris på tårtan där. Blir nog vit marsipan iallafall med nåt på, små rosor eller blad.. ja nånting som dekoration iallafall, beror på färgtemat!

• madlin

~Norrsken~ - vilken snäll moster! Då pressar man ju ner en slant på den posten med :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare