• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Helmborn2B

Otäckt o bli fast ute i skogen eller drutta ner i diket. Hoppas det går bra dit o hem iallafall!

Ska dra på mig vinterkläderna strax och åka ut, tror inte ovädret kommer förräns mot eftermiddagen här. Vill ju ut och fota lite!

• madlin

Är inte medlem på svartbrud men kan ana vad de är Norrsken, GRATTIS!!

Apropå klänning ja.... jag har hittat "min" klänning och kommer nog köpa den i slutet av '07 iallafall.. brukar inte gå upp o ned så mycket i vikt och gravid kommer jag med all risk inte bli innan dess heller.

• madlin

Så kommer jag på mig själv o smyga in hit o drömma mig bort!

Ska få loss baken ur soffan och frosta ur frysen. Roligare saker finns faktiskt.... hm..

• madlin

Va tradigt med bilutgifter, speciellt när de går sönder!! Åkte på en fet räkning när milaservicen var på vår bil, de visade sig då på kontrollen att vår turbomotor höll på att rasa samman för de olika oljorna hade blandats ihop för nåt läckage. Så de blev kostsamt!

Kollektivtrafiken är ett gissel, skulle få betala mer och även vänta mer för att ta mig överallt med buss o tåg. Så bilen är mer eller mindre ett måste här!

• madlin

~Norrsken~
    Skönt o höra!! Hoppas hon snart är mycket piggare! :)

• madlin

buffé eller sittning.... vi har pratat lite om det men vi håller det öppet. Buffé skulle vara bra, då kan ju alla ta vad de tycker om från bordet och som de sagts innan - de blir mer rörelse.

Men 2-3 rätters är också okey. Kan ju bli lite struligare med allergier, vegokost. Beror väl lite på kockarna/cateringen det. Blir nog mer att hålla reda på där.

• madlin

~Norrsken~ - jättesvårt o välja ju! Tycker +/- väger upp lika mycket för båda alternativen...

• madlin

Buffé med varm mat är ett måste här för oss, vi vill inte ha enbart kall buffé - trots vi ändå gifter oss i heta augusti.

Men måste bara fråga... har ni funderat på in o utgångsmusiken? Vi har 3 stycken och måste därför välja bort en.. hur det nu ska gå?

• madlin

MrsNyberg2B - det var lite udda - Men väldigt kul idé!!

Snart_FruL - men känns det rätt med den utgångsmusiken för er så kör!

Här har vi kommit fram till Anthem, Canon in D och Annie's Song. Men fick en idé att Annie's Song kan ändå solisten få sjunga + en låt till? Hm...

• madlin

drömbrud - oh så skönt o ha det ordnat, då är det bara menyn som fattas då? ;)

Mamma min är kock men jag anser att hon inte ska göra nåt alls på våran dag, hon ska kunna njuta av vår dag med utan bekymra sig över sånt.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare