2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Lucy_: Kul! Vill också beställa redan nu, men 1½ år före är på tok för tidigt. Har ju inge bra ställe att lägga den på ändåså under tiden :/
Lucy_: Kul! Vill också beställa redan nu, men 1½ år före är på tok för tidigt. Har ju inge bra ställe att lägga den på ändåså under tiden :/
Vilken skillnad i pris! Bra att vara ute i god tid o deala om bra respriser ju. Ska i höst börja få fram bra alternativ för vår bröllopsresa, spännande! :D
Längden ja.. Jag är faktiskt 2 cm längre än min M2B, det ni! Haha! Så för mig känns de konstigt att ha skor med klack på - tänkte också på nå fina ballerinaskor till mig på bröllopet.
Lucy_: Han som är kortis! Jag är 171 och han 168,5 så 2½ cm längre är jag honom om man är noga.
Ballerinaskor blir nog jättefint det med, så slipper man få ont i ben o rygg när man ska vara igång en heldag med dans och stoj!
Skulle ju visa sambon Panduro-rean igårkväll när han kom hem, hittade lite grejer att använda till bröllopet - men då låg sidan helt nere :(
Är de någon av er här som bloggar om bröllopet och runt omkring det? Nån som vill dela med sig av sin bloggadress isåfall? :)
Cia-bruden: Personligen skulle jag själv valt en enklare sommarklänning om jag gift mig på en sandstrand, sådär ledigt klätt och killen skulle ha på sig linnebyxor.
Vi har ju pratat om att sticka iväg utomlands och gifta oss om nu vår kyrka stänger pga renoveringen det datutem vi bestämt - skulle vara jättemysigt o gifta sig på en strand sådär! Men känns lite tråkigt o bli snuvad på de kyrkliga isåfall.. Fest kan man ha när man kommer hem :D :D
~Norrsken~: TACK! Funderar på att starta en blogg för bröllopsplanerna o idéerna själv, så roligt o läsa om andras med!
~Norrsken~: eller ja.. jag HAR börjat med en sån blogg... men är usel på att skriva allt jag vill. (knas!)
~Norrsken~: Ja, motivationen finns där men kan inte få ur mig allt i bloggen. Känns som de skulle bli för mycket om jag släppte tyglarna fria!
Hoppas du snart mår bättre iaf!
Cia-bruden: Ja, huvudsaken de känns rätt för er båda så! Jag är ju velfia nummer ett ;) Blir nog jättebra ska du se, lite svårare att planera kanske när man gifter sig i ett annat land. Men du verkar ju redan fått bra hjälp på väg!
Cia-bruden: Skönt att få pappersarbetet fixat av andra - de är väl lite o hålla reda på där ;)
Tänkte mer på att om man skulle gifta sig utomlands så vet man inte vad de är för typ av utbud, man får svårare att veta vad man kan göra, planera osv för man aldrig varit där.
Cia-bruden: Ja, de finns ju massor av underbara ställen! :D